Muminmuggar i emalj

 
Kolla vilka fina muminemaljmuggar jag fått av Nordic Nest. Alltså hur gulligt av dom? Blev verkligen så glad, tack tack tack! Ingen som läst min blogg ett tag kan ju ha missat att jag älskar muminmuggar? Jag har nästan alla muminarabiamuggar som finns på marknaden idag och flera som utgått. Jag tycker att det är så himla fina och söta. Mina gäster brukar tycka att de är så roligt att välja vilken de vill ha. Å de passar så fint att duka ihop fast de är olika färger. Något jag nu på senare tid har fastnat för är är just emaljmuggarna. Dom håller drickan kall, tips så här till sommaren! De är även perfekt för att dölja för Theodor att jag dricker Cola på en vardag (hehe). Å så är de ju mer hållbara, Theodor har en egen liten sådan sen innan och dessa tror jag ska få följa med på picknick i sommar. In och kika på Nordic Nest, de har verkligen ett så bra utbud av muminmuggar, älskar!
 
 
The Island, 37 cl. Denna känns så sommaridyllisk och fin.
 
 
Nap at the Meadow, 37 cl. Så vacker med det svartvita och ceriserosa.
 
 
Girls, 25 cl. Alltså hur fin i rosa med flickorna My, Snorkfröken och min favvis Mymlan. 
 
 
Så himla fina, tack snälla Nordic Nest!

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Men åh vilka fina muggar! <3 Kramis

Svar: eller hur :D
Pauline Hurtig

2 Amanda (Swedish Passport):

Alltså muminmuggarna är ju verkligen så himla söta :)

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

3 ★ Orsakulla som blev mamma vid 20, porslin, pudelmamma & specialpedagog ★:

Åh de är verkligen jättefina. Kan tänka mig att såna är perfekta i stuga eller husvagn också :).

Svar: visst är dom! ja absolut :)
Pauline Hurtig

4 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Riktigt fina muggar :)

Svar: eller hur :D
Pauline Hurtig

5 Dixiwonderland.com:

Så söta verkligen :D

Svar: ja visst är dom :D
Pauline Hurtig

6 Alice:

Superfina! Jag och min syster har också en varsin hemma hos mamma och pappa som vi haft sen vi var små, hihi. ^^

Svar: vad roligt :D
Pauline Hurtig

7 Emma Engström :

Oj men vad fina ju?! Aldrig sett dessa i emalj men tycker de är så charmiga 😍 ha nu en jättebra midsommar fina du! ❤️

Svar: ja eller hur :D tack hoppas du hade det med <3
Pauline Hurtig

8 Sara Ekman:

Åh så söta, speciellt de rosa <3

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

9 Ullie:

åh vi hade såna muggar i husvagnen å vi va små våran egen o kivades i bland men så fina va de

Svar: hihi vad kul
Pauline Hurtig

10 Sara :

Men åh vad roligt och så himla fina!

Svar: ja verkligen :D
Pauline Hurtig

11 Sara :

Men åh vad roligt och så himla fina!

12 Hanna:

Dom var super fina? :D

Svar: eller hur :D
Pauline Hurtig

13 Lisa:

Vilka fina muggar. Älskar också Muminporslin :)

Kram

Svar: ja :D vad kul!
Pauline Hurtig

14 Camilla :

Oj så fina älskar mumin!

Svar: vad roligt!
Pauline Hurtig

15 Yasmine :

Så fina och så smart med emalj som håller kylan, något som är guld på sommaren haha!

Svar: eller hur :D
Pauline Hurtig

Kommentera här: