Min 27 årsdag

 
Igår var det min födelsedag, 27 år gammal är jag nu, herregud alltså. Jag blev iallafall väckt med födelsedagssång av Jonas, Theodor och mamma. Sedan så fick jag denna magiska frukostbricka, alltså hur fint hade dom inte ordnat för mig? Jag fick även öppna presenter, av Theodor fick jag den underbara buketten med pioner. Alltså så himla fint!
 
 
Jag hade tagit ledigt då resten av familjen är ledig måndagar ska väl jag också vara de när det är min födelsedag. Jag tillhör helt klart kategorin som gillar att fylla år och bli firad, hihi. Under dagen kom det flera fina personer och firade mig. Vi åt goda tårtor som mamma bakat, den ena är lakrits, mums. Å jag fick så himla fina presenter och gratulationer, både från de som var här och de som firade på avstånd. Är så otroligt tacksam!
 

Kommentarer:

1 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Det är ju bra att du tycker om att bli firad :)

2 Emma Engström:

Vilken underbar födelsedag du verkade ha haft alltså, såg helt magiskt ut det du la ut på Instagram! :D Du är SÅ vacker!! KRAM <3

Svar: det hade jag verkligen, tack så mycket :D
Pauline Hurtig

3 Netti Starby:

Grattis i efterskott och vilken mysig födelsedag du hade! <3 Kramis

Svar: tack! ja absolut :D
Pauline Hurtig

4 Alice:

Åh, grattis i efterskott! Det låter som en toppenbra födelsedag! ^^ Så gott med lakritstårta, det måste jag testa!

Svar: tack :D ja superbra och så gott!
Pauline Hurtig

5 Sara:

så fint firande och så fin klänning du hade! :)

Svar: tack så mycket :D
Pauline Hurtig

6 Sara:

så fint firande och så fin klänning du hade! :)

7 Sara Ekman:

Stort grattis i efterskott <3

Svar: tack <3
Pauline Hurtig

8 Dixiwonderland.com:

Åh du borde lägga upp mer bilder på dig i dina outfits. Klänningen var ju så fin på dig :D Och grattis åter igen <3

Svar: åh tack så jättemycket :D<3
Pauline Hurtig

9 Evahle - mammalivet och psykisk hälsa:

Grattis i efterskott! :) Så fina bilder

Svar: tack så mycket :D
Pauline Hurtig

10 Emelie andersson :

Vilken bra födelsedag du fick 😃 och buketten var ju underbart fin!

Svar: oja :D eller hur!
Pauline Hurtig

11 Lisa:

Grattis i efterskott ! :)

kram

Svar: tack! :)
Pauline Hurtig

12 Camilla :

Stort grattis i efterskott!

13 Camilla :

Stort grattis i efterskott!

Svar: tack så mycket!
Pauline Hurtig

14 Sara :

Grattis i efterskott och vilken härlig dag du verkligen ha haft :)

Svar: tack :D ja absolut
Pauline Hurtig

15 Hilma Eklund :

Men åh grattis i efterskott fina du! 😍 Vad fint firande ni ser ut att ha haft! ❤️🌸

Svar: tack så mycket! det hade vi verkligen :D
Pauline Hurtig

16 Angelix:

Grattis i efterskott! Såå fina bilder!

Svar: tack så jättemycket!
Pauline Hurtig

17 Yasmine :

Stort grattis såhär några dagar senare! Känner helt igen det där med att gilla att bli firad hehe! Kram

Svar: tack så mycket :D
Pauline Hurtig

18 Jasmine:

Vad fint att få se och läsa om att du blev så bortskämd på din dag. Det var du absolut värd denna speciella dag! Grattis i efterskott!

Svar: Tack för din kommentar.

Kram

Svar: åh tack så jättemycket! <3
Pauline Hurtig

Kommentera här: