Dinosauriekalas

 
Igår hade Theodor sitt kompiskalas och temat han valt var dinousaurier. Vi hade gjort dinosauriemasker som alla barnen fick på sig. Å Theodor hade såklart på sig en dinosaurieskjorta.
 
 
Vi dukade ute i flera bord och picknick filt men lekgrejer. Ballonger med dinosaurier på blåstes upp. Sedan kom 4 kompisar med familjer och han blev så himla fint firad. 
 
 
Jag försökte mig på en dinosaurietårta.. vet inte riktigt hur den blev men den blev väldigt uppskattad iallafall. Vi bjöd även på massa frukt, popcorn, majskrokar och dinokakor.
 
 
Vi fikade och hade det trevligt. Sedan hade jag gömt massa dinosauriefigurer på svåra ställen i trädgården. Barnen fick varsitt papper där jag hade skrivit ut bilder på de gömda dinosaurierna och de tyckte det var så roligt att leta.
 
 
Sedan hade vi såklart fiskdamm, på dammen hade jag och Theodor målat olika havsdinosaurier.  På påsarna hade jag fäst lite spetsar för att hålla dinotemat. Och ovan ser ni även vad de fick i sina fiskedammspåsar.
 
 
Ett mycket roligt, mysigt och lyckat kalas, Theodor var jättesupernöjd, tusen tack alla inblandade! 

Kommentarer:

1 Sara Ekman:

Men tårtan blev ju jättefin!! Kan inte varit det lättaste att göra en dinosaurietårta :)

Svar: åh tack!
Pauline Hurtig

2 Svärmor och farmor :

Vilket fint kalas ni ordnat för fammos älskade lilla prins ❤

Svar: tack :D <3
Pauline Hurtig

3 Marie:

Ohh så fint ordnat dinosuariekalas, förstår att han vart toppenglad

Svar: tack så mycket!
Pauline Hurtig

4 Sara :

Men åh så fint!!

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

5 Sara :

Men åh så fint!!

6 Lisa:

Vad fint ni ordnat det :)

Svar: tack :)
Pauline Hurtig

7 Netti Starby:

Vilket mysigt tema det var och så himla fint du hade gjort med kalaset! <3 Kramis

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

8 Jonna:

Vad fin tårta, snyggt jobbat!

Svar: tack snälla!
Pauline Hurtig

9 Emma Engström :

Jag kan verkligen förstå att han var nöjd med kalaset! Så otroligt mysigt och roligt ju, älskar när det är tema 😃❤️

Svar: tack så mycket! :)
Pauline Hurtig

10 Celine:

Du gick verkligen all in för detta <33 Älskar det!

Svar: de gör jag med allt x) tack :D
Pauline Hurtig

11 Jasmine:

Så roligt med temakalas!

Svar: Tack för dina ord. <3

Kram

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

12 Yasmine :

Förstår väl jag att han ar nöjd, det låter ju helt toppen med ett dinosauriekalas och ni hade gjort det så fint! 🙂

Svar: tack så jättemycket!
Pauline Hurtig

Kommentera här: