Redo för Augusti

 
Tycker det känns att augusti varit jättelänge, kan inte fatta att det bara är slutet av juli. Temat för månaden i min bullet journal fick bli moln och pappersplan. Har massa roligt planerat i augusti faktikst. Det börjar redan över juli augusti brytet för då ska vi till Umeå. Vi bilar ner till några kompisar imorgonkväll (efter att jag slutat jobbet) och jag ser så framemot det. Så nu tar jag lite bloggpaus till troligtvis tisdag då jag jobbar kväll måndag. Hoppas ni får en fin augustimånad och en fin helg!
 
 

Kommentarer:

1 Eva`s blogg:

Va mysigt o visst får man va ledig från bloggen i bland kram

Svar: jätte! ja såklart :)
Pauline Hurtig

2 Carro:

hoppas ni får det skoj :D

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

3 Sara Ekman:

Härligt att ha massa roliga planer för augusti <3

Svar: ja :) <3
Pauline Hurtig

4 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Svårt och tro att det redan är augusti!!

Svar: å jag känner tvärtom haha
Pauline Hurtig

5 Celine:

Så galet fint uppslaget blev! Hoppas ni har det superbra i Umeå!

Svar: tack så jättemycket!
Pauline Hurtig

6 Lisa:

Ha det så trevligt :)

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

7 Anna:

Superfint uppslag! Som alltid! <3

Svar: åh tack så mycket!
Pauline Hurtig

8 Emma Engström:

Fattar ju inte att det är augusti imorgon, vart tog tiden vägen?! Men åh vad fint du gjort i ditt uppslag, så himla duktig :D <3

Svar: ja jag känner ju då tvärtom... tack snälla :D <3
Pauline Hurtig

9 Yasmine :

Ha en underbar helg! 😍

Svar: tack :)
Pauline Hurtig

10 Jasmine:

Vilka fina sidor, jag gillar temat! Det är så roligt att du delar med dig av din BuJo.

Svar: Tack för din kommentar.

Kram

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

11 Emma:

Men wow så fin!
Hoppas ni får en trevlig tur :)

Svar: tack snälla!
Pauline Hurtig

12 Petra:

Ni får ha det så trevligt ☺️Skönt med bloggpause ibland . Kram

Svar: tack! ja faktiskt :)
Pauline Hurtig

13 Dixiwonderland.com:

Vi ska också ut på en liten roadtrip fast nästa helg :D Hoppas att ni får det jätte bra :D

Svar: vad kul! :D tack!
Pauline Hurtig

14 My Nordqvist:

Roligt med mycket planer :D

15 Flisan:

Helt galet att det redan är augusti :O

Svar: åh som jag skrev tycker jag tvärtom :o
Pauline Hurtig

16 Emelie Andersson:

så himla fint :) du är så duktig!

Svar: åh tack snälla!
Pauline Hurtig

17 Jennifer:

Det är helt okej att inte att blogga varje dag :D

18 Iselin Renée:

Så fin bullet journal :)

Svar: tack så mycket!
Pauline Hurtig

19 Beatrice Jakobsson:

Så fint du gjort för månaden! 😍

Svar: tack snälla!
Pauline Hurtig

20 Amanda (Swedish Passport):

Så himla fint tema! :D Och härligt att du har en massa kul planerat den kommande månaden :)

Svar: tack :D ja! :)
Pauline Hurtig

21 Anita :

Mysigt!!! :)

22 Enna:

Vilket fint och minimalistiskt tema😍

Svar: tack så mycket!
Pauline Hurtig

23 Netti Starby:

Vilka härliga planer du har! <3 Kramis

24 Therese:

Fint!

Svar: tack!
Pauline Hurtig

25 Annika:

Hoppas att ni hade det trevligt i Umeå.

Svar: tack det hade vi :)
Pauline Hurtig

26 Lisebrevik :

August er fin måned, men sykt så fort det har gått! Håper din August måned blir superfin <3

27 Louise:

Men wow vad fint du har fått till det! :D

Svar: tack! :D
Pauline Hurtig

28 Hilma Eklund :

Låter spännande! Jag hoppas att augusti blir en superbra månad för dig, kram fina du! 🤗❤️

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

29 Ida:

Vad härligt med mycket att se fram emot!

Kommentera här: