Tillbaka på förskolan

 
Idag var Theodors första dag tillbaka på förskolan efter ett långt och härligt jullov. Han tyckte det skulle bli så roligt att få träffa alla kompisarna och fröknarna. Men när Jonas lämnade imorse hade han fått en lååångkram. Lilla gubben. Och oj som jag saknat honom idag, var så underbart att få krama honom. Hemma hade vi en så mysig och tröttis kväll. Theodor var trött efter första dagen på förskolan och jag var trött eftersom jag sovit så dåligt inatt pga. ledvärk.
 
 Hur söt är inte Theodors ryggsäck? 

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Vad kul att han tyckte det var roligt att vara tillbaka och så söt ryggsäck! <3 Kramis

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

2 Carro:

Supersöt! Och så underbart när de trivs så bra på förskolan 😍

Svar: visst! :D ja verkligen!
Pauline Hurtig

3 Jasmine:

Hoppas att du och familjen kan sova gott i natt.

Mycket söt väska er Theodor har!

Svar: Tack för att du tog dig tid att läsa och kommentera mitt inlägg. Nu finns första delen av min årsresumé publicerad.

Kram​

Svar: tack!eller hur :D
Pauline Hurtig

4 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Vilken söt väska :)

Svar: visst är den :)
Pauline Hurtig

5 Delila:

Såå fin ryggsäck!

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

6 Jessica Högberg:

Ha ha, urgullig, var har du hittat den?? Tröttiskväll låter mysigt<3

Svar: visst är den, från rofa design :D ja verkligen <3
Pauline Hurtig

7 Lisa:

Vilken söt ryggsäck :) Vad bra att han trivs på förskolan, det har mina tre barn också gjort. Det är jobbigt som det är ändå att lämna dom men ännu värre om de inte trivs. kram

Svar: visst är den :) ja så underbart att de trivs, jag har tur, det är min sambo som lämnar hihi
Pauline Hurtig

8 Amanda Sofi:

Ryggsäcken... dör haha, tänk om man hade haft en sån när man var liten!

Svar: :D
Pauline Hurtig

9 Sara:

Skönt med tröttiskväll!

10 Sara:

Skönt med tröttiskväll!

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

11 Emma Engström:

Så himla kul att det var en bra dag för honom, så kul att få komma tillbaka och kan tänka mig att tröttheten slår till! :D KRAM <3

Svar: ja :D verkligen
Pauline Hurtig

12 Yasmine:

Typ sötaste ryggsäcken jag sett :D Kram

Svar: Eller hur! :D
Pauline Hurtig

13 Yasmine:

Typ sötaste ryggsäcken jag sett :D Kram

Kommentera här: