Sminkkväll

 
För någon vecka sedan var vi med i en tävling som make up store hade. Gissa vem som vann, jo vi! Tävlingen gällde en VIP sminkkväll och i mellandagarna var det vår tur. Det var jag och några fina vänner/kollegor från röntgen. Så roligt att träffas utanför jobbet och umgås på andra plan. Jag var den som vann så jag fick en hel sminkning och så fick vi lite tips, råd och 30 % på hela sortimentet. Jag var i behov av lite nytt smink och shoppade loss för så mycket att jag även fick en goodiebag, så kul! Efter sminkningen gick vi ut och åt middag tillsammans. Så himla rolig och mysig tjejkväll. 
 
Nu ska jag börja göra mig redo för kvällsjobb.

Kommentarer:

1 Lisa:

Vad roligt, grattis :)

Svar: :D
Pauline Hurtig

2 Netti Starby:

Vilken rolig vinst och grattis! :-D Kramis

Svar: verkligen :D
Pauline Hurtig

3 Johanna Utterberg:

Åh så kul att du vann, och vilken kväll ni fick! :D

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

4 Jessica Högberg:

fy så roligt, hoppas kvällen fortsatte lika bra <3

5 Jessica Högberg:

fy så roligt, hoppas kvällen fortsatte lika bra <3

Svar: ja :D tack det gjorde den
Pauline Hurtig

6 Dixiwonderland.com:

Har du inga bilder på hur sminkningen blev? :P

Svar: jo men inte så bra tyvärr :(
Pauline Hurtig

7 Emelie Andersson :

Åh vad mysigt :) kul att få med sig lite smink hem! <3

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

8 Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

Åh vad kul, grattis :)

9 Beatrice Jakobsson:

Vad roligt och grattis till vinsten! :)

Svar: verkligen :D tack
Pauline Hurtig

10 Alice:

Åh, vad roligt, vilken bra vinst ju! :D

Svar: absolut :D
Pauline Hurtig

11 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Vad roligt för er :)

Svar: verkligen :D
Pauline Hurtig

12 Jasmine:

Vilken mysig kväll! Grattis till vinsten.

Svar: Tack, glad att du gillar min nya header.

Kram

Svar: verkligen :D
Pauline Hurtig

13 sara:

Grattis till vinsten! Och vad roligt med en härlig tjejkväll :)

Svar: tack, absolut!
Pauline Hurtig

14 Sara:

Låter som att ni hade en riktigt rolig kväll! Lyx att vinna något sådant :)

Svar: det hade vi, ja verkligen :D
Pauline Hurtig

15 Jennifer:

Vad kul med en sådan vinst :D

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

16 Sara Ekman:

Men wow vad kul, grattis :D <3

Svar: tack, ooja :D
Pauline Hurtig

17 Yasmine:

Vad roligt att du vann, grattis! Och det är ju alltid så kul att träffa sina kollegor utanför jobbet :D Kram

Svar: ja så kul :D
Pauline Hurtig

Kommentera här: