Längtar efter sommaren

 Bilder från i somras.
 
Alltså åh vad jag längtar efter sommaren nu, jag är så less på vinter, mörker, snö och kyla. Jag vill ha sommarkläder, åh vad jag längtar efter det, känns som att allt blir så mycket lättare på sommaren. Så hoppas jag på att vara bättre i min sjukdom då med, brukar vara det, de här värdet är inte vän med lederna. Theodor pratar varje dag om att han längtar och saknar stugan. Att han vill ha kepa och cykla. Men än är det ju ett bra tag kvar tills sommaren är här. Kanske bor vi på fel ställe haha, men jag gillar ju vinter vinter med, med snö, bara det att vintern är så himla lång. Men igår när vi var ute så lyste solen - och värmde. Underbart.

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Jag längtar också till sommaren! :-D Kramis

2 ajlimullersandvik.blogg.se:

jag bor ju också uppåt och är sååååååå jävla dyngless på vintern!!

3 Delila:

Nä men guuud va härligt med sommar!!!

4 Heléna:

Jag längtar också till sommaren - så skönt att slippa klä på sig så mycket så fort man går utanför dörren! Längtar till blomstrande rabatter, blommande körsbärsträd och glass i solsken 😊 Kram 💖

Svar: ja men verkligen!
Pauline Hurtig

5 Marie:

Har ju ingen vinter haft, så på något vis vill man ha lite kyla och frost och blå himmel och vi miljö, men jag längtar efter våren med =D Oh det är så fint med rosa och blommigt

Svar: vi har massa vinter
Pauline Hurtig

6 Lisa:

Håller med dig, nu längtar man verkligen till våren och sommaren :) kram <3

7 Therese:

Instämmer, det får gärna bli sommar - eller i alla fall vår - nu!

8 Sara:

Ja guuuud så härligt med sommar, hoppas våren kommer snart! :)

Svar: verkligen :D
Pauline Hurtig

9 Dixiwonderland.com:

Jag är också så less på vädret. Vi fick inte ens snö denna vintern och körsbärsblommorna blommar redan...

Svar: :(
Pauline Hurtig

10 Jessica Högberg:

Ja, snälla, kan vi inte bara skippa detta och få lite sommar, jag är på upproret! <3

Svar: ja men eller hur!
Pauline Hurtig

11 Ariel C:

Du er ikke alene om det nei! Lengter skikkelig til vår og sommer 😍

12 Yasmine:

Nu ska jag vara tvärt emot och säga att utan denna tid så skulle vi inte uppskatta sommaren lika mycket. Dock tycker jag det är trist att det inte är snö... Kram

Svar: okej, jo det är ju sant men vill ju ha vinter bara inte så lång. vi har snö
Pauline Hurtig

13 Ullie:

man typ derglar efter solen ha ha guuud så man längtar avskyr ju detta mörka

Svar: ja men eller hur!
Pauline Hurtig

14 Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

Jag längtar inte direkt efter sommaren faktiskt, sommaren är ingen favorit för mig

Svar: okej
Pauline Hurtig

15 Malin:

Jaaaa, åh sommar <3

16 Amanda (Swedish Passport):

Åh, ja tack till lite sommar nu!

17 Alice:

Vill också verkligen ha vår och sommar!

18 Amanda CL - Life is art:

vinterdagar med sol är ju underbara men ja just nu är det lite väl mörkt :/

Svar: håller med!
Pauline Hurtig

19 Louise:

Åh längtar så mycket jag också! :D

20 Ida:

Åh längtar också såå mycket till sommaren! Men först en skidsemester så jag får se lite snö denna vintern för det har vi inte haft här nere haha! :')

Svar: härligt! :)
Pauline Hurtig

21 Jasmine:

Jag längtar också efter ljusare tider, jag vill tro att det kommer få mig att må bättre.
Kram

Kommentera här: