Bläddra i bröllopsmagasin

 
Febern håller i sig, jag har huvudvärk och är såå trött. Så idag har jag varit hemma från jobbet och ska vara det imorgon med. Hoppas att de här blir kortvarigt. Jag har orkat göra så himla lite idag, började se paradise hotell norge och har nu sett flera avsnitt haha. Så har jag legat i sängen, ätit mandlar och bläddrat i bröllopsmagasin. Det är verkligen så himla mysigt, det mesta är som klart till vårat bröllop men ändå hittar jag inspiration, nya gerjer och ideér, det är så kul!
 

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Det är alltid kul att kolla på inspiration och krya på dig! <3 Kramis

Svar: verkligen! tack :)
Pauline Hurtig

2 Heléna:

Så tråkigt att du blev sjuk! Hoppas det ger med sig snart så du slipper febern. Visst är det roligt att kika i bröllopsmagasin!!! Finns så mycket fint där och mycket som kan inspirera. När jag skulle gifta mig köpte jag en liten bok om bröllop med tips i - den hade jag massor av nytta av. Kram och krya på dig 💖💖💖

Svar: jo :( febern är borta :D ja verkligen, så kul!
Pauline Hurtig

3 Jessica Högberg:

du beskriver ju så det låter mysigt att vara sjuk, haha.

Svar: jag försöker att göra allt mysigt :)
Pauline Hurtig

4 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent ★:

Fy då för att vara sjuk :(

Svar: jo :(
Pauline Hurtig

5 ajlimullersandvik.blogg.se:

Men gudis heller, min sjuka är inte som din sjuka... borde ha köpt bröllopsmagasin och mandlar, så jag hade stått ut. Jag har legat med huvudet under en kudde...

Svar: åh jobbigt, jag svarar rätt bra på febernedsättande :)
Pauline Hurtig

6 Ullie:

alltså det är så himla mysigt att sitta o kolla i dessa tidningar o repotage
inget skoj o va sjuk stort krya på

Svar: ja verkligen! tack snälla
Pauline Hurtig

7 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Krya på dig! <3

Svar: tack <3
Pauline Hurtig

8 Marie:

Oh där kan man drömma sig bort förstår jag =D

Svar: oja! :)
Pauline Hurtig

9 Lisa:

Krya på dig! Kram

Svar: tack!
Pauline Hurtig

10 Jessica:

Åh, så mysigt med bröllop! :) när har ni planerat att gifta er?

Svar: ja :D i juli :)
Pauline Hurtig

11 sara:

Trist att febern håller i sig, hoppas den släpper snart :)

Svar: den är borta :D
Pauline Hurtig

12 Ariel C:

God bedring 💕

Svar: tack <3
Pauline Hurtig

13 Yasmine:

Krya på dig! Och lite mysigt ändå att du kan fördriva tiden med att läsa bröllopsmagasin :D Kram

Svar: tack, ja absolut!
Pauline Hurtig

14 Jasmine:

Du tycks ha haft en mysig dag, trots sjukdom. Bra att du tar vara på dig.
Kram

Svar: jo :)
Pauline Hurtig

Kommentera här: