Bröllop - Second hand

 
Jag älskar att shoppa på loppisar och återvinningscentraler. Just nu shoppar jag ju rätt mycket till bröllopet och det är ju toppen att kunna köpa second hand. Jag vet inte riktigt hur jag ska göra med att visa vad jag köper. På ett sätt vill jag ju att allt ska vara hemligt, efter som att flera gäster läser bloggen och jag vill att de ska vara en överraskning på bröllopsdagen, men samtidigt vill jag visa allt. Så lite små saker väljer vi ändå att visa och berätta. Kaffet kommer att severas i olika koppar med fat. Denna är mitt senaste loppisfynd för 9 kr (!). Tycker att den var så himla fin, älskar gammalt porslin. Fick just veta att dansuppvisningen blir ett annat datum än vi trott. Vilket innebär att jag kommer att kunna gå på Luleås största loppis i maj. Så då hoppas jag på ännu fler fina koppar. Yay.
 
 

Kommentarer:

1 Lisa:

Jättefin kopp och fat :) Man kan verkligen göra fynd på loppisar :) kram

Svar: tack :D ja verkligen!
Pauline Hurtig

2 Netti Starby:

Vilket fint porslin du hittade! :-D Kramis

Svar: visst är det :D
Pauline Hurtig

3 Emma Engström:

Det är verkligen hur smart som helst att shoppa second hand för man kan göra ordentliga fynd!! SÅ fint <3

Svar: eller hur :D
Pauline Hurtig

4 Sara:

Fint! Så roligt med second hand shopping :)

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

5 Marie:

Men oh så tjusigt porslin

Svar: eller hur!
Pauline Hurtig

6 Johanna Utterberg:

Så roligt att fynda second hand och så fint porslin du hittat! :)

Svar: ja :D tack!
Pauline Hurtig

7 Ullie:

fyndar ofta på loppis älskar det . köper ofta o målar om som ja vill ha det senast va ju felicias byrå vit såklart med glasknoppar vet inte om du såg :)

Svar: ja så kul :D ja så roligt, de brukar jag med!
Pauline Hurtig

8 Anita:

Men så fina :D

Svar: eller hur :D
Pauline Hurtig

9 Delila:

Så fina!

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

10 Annie - Stora Små Äventyr:

Åh, vad fint :)

Svar: tack så mkt!
Pauline Hurtig

11 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Oj, så fin den var :)

Svar: visst är den :D
Pauline Hurtig

12 ajlimullersandvik.blogg.se:

Superfint!! :D Jag hoppas att bröllopsplanerna går som du vill :)

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

13 Heléna:

Det är verkligen fint med gamla kaffekoppar på fat med assietter till! Jag älskar loppisar och second hand! Hoppas du hinner få ihop allt du vill ha till bröllopet! Kram 💖

Svar: ja eller hur :D tack det tror jag :D
Pauline Hurtig

14 Linda:

otroligt fint! :D

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

15 Jasmine:

Så roligt att fynda porslin till ett så speciellt tillfälle! Kul att du får möjlighet att besöka den stora loppisen.

(Sent) Svar: Tack för kommentaren till inlägget om vår dag på cykel i San Francisco.

Kram

Svar: ja :D verkligen!
Pauline Hurtig

Kommentera här: