Bokstäver


Theodor är väldigt intresserad av bokstäver och att läsa och skriva. Så jag köpte dessa bokstavsmagneter åt honom. Jag köpte dom på leklust men de är från märket Micki. Han blev så glad över dom och började direkt att vilja skriva. Jag tycker att de är väldigt fina och så kul att kunna blanda lärande med lek. Han är även väldigt intresserad av klockor och tid. Han önskar sig ett armbandsur när han fyller år. Så det ska han så klart få! Känns ju lite tidigt vid fyra år men det skadar väl inte, det är ju bara så roligt att han vill lära sig!

Kommentarer:

1 Alice:

Så roligt att han är så intresserad av att lära sig! ^^

Svar: verkligen :D
Pauline Hurtig

2 Heléna:

Jättefina magnetbokstäver! Bara att uppmuntra om han tycker det är roligt 😊 Tror de flesta barn vill ha en klocka tidigt - vill vara som de vuxna 😁 Jag kunde inte klockan när jag fick min första klocka, men den var en sporre för att jag skulle lära mig den. I början låtsades jag att jag visste vad klockan var och var lite lillgammal 😂 Kram 💖

Svar: :D ja precis. hihi :D
Pauline Hurtig

3 Netti Starby:

Vad kul att han är intresserad av bokstäver <3 Kramis

Svar: oja!
Pauline Hurtig

4 Marie:

Perfekta bokstäver och träning =D

Svar: verkligen :D
Pauline Hurtig

5 sara:

Vad roligt och så pedagogiskt :)

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

6 Josefine:

Så roligt med såna bokstäver! :D

Svar: absolut :)
Pauline Hurtig

7 Ullie:

så fina vi hae oxå man satte på kylskåpet men så poppis o det lärde de sej mycket på

Svar: ja så bra :)
Pauline Hurtig

8 Frida:

Vad roligt att han gillar sånt och jag tycker också att bokstäverna var fina! :)
När jag tänker på armbandsur som liten så minns jag att mamma jämt fick köpa nya till mig för jag tappade alltid bort mina. Jag var aldrig slarvig med andra saker, men just armbandsuren tappade jag jämt bort av någon märklig anledning :P

Svar: ja :D hihi aw
Pauline Hurtig

9 Carro:

Så roligt att han är intresserad av bokstäver. Vi har också sånna på kylskåpet 😍

Svar: ja :D vad kul!
Pauline Hurtig

10 ajlimullersandvik.blogg.se:

jag älskade att skriva när jag var liten. Det var hemskt att börja skolan, där hade vi en galen waldorflärare som tvingade oss att skriva varje bokstav tusen gånger med en fyrkantig vaxkrita. Vid det laget skrev jag redan sagor och dagbok och brev. Det var svårt...

Svar: oj åh nej :(
Pauline Hurtig

11 Lisa:

Vad duktig han är och roligt att han är så intresserad. Det är bra att du uppmuntrar det kram

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

12 Jennifer:

Vad bra att köpa dem när han är så intresserad :D

13 Johanna Utterberg:

Så kul att han tycker att det är roligt och vill lära sig :)

Svar: absolut!
Pauline Hurtig

14 Therese:

Så kul, längtar verkligen till O är så stor!

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

15 Ariel C:

Er så spennende når de er gamle nok til å virkelig ville lære 💕

Svar: verkligen!
Pauline Hurtig

16 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent ★:

Åh så roligt :). Jättefina :)

Svar: :D
Pauline Hurtig

Kommentera här: