Jäkla reumatism

Igår åkte jag till jobbet fast jag kände att jag egentligen hade för ont. Men jag tänkte att det kanske skulle gå över, jag brukar ändå ha det värst på morgonen. Men det gick inte över och det saknades folk på jobbet så frågan om jag kunde ta 2 ställen kom och jag kände bara att jag aldrig skulle klara det. Jag sa att jag hade för ont och alla var förstående men när jag loggade in på datorn kände jag mig bara så värdelös och tårarna började rinna. Mina kollegor var så gulliga, kramade och tröstade. Ingen tyckte ju att jag var värdelös, jag kan ju inte hjälpa att jag har ont men jag kan som inte acceptera det själv liksom. En kollega som jobbat natt sa att nu kör jag hem dig så du får vila. Så himla snällt! Å vila gjorde jag, sov hur länge som helst. Helt slut, jag har varit hemma idag med, sov länge, å jag har fortfarande så ont i lederna och blir trött av minsta lilla.
 
 

Kommentarer:

1 Yasmine :

Så himla gulliga och fina kollegor 🤍

Svar: verkligen :)
Pauline Hurtig

2 Jasmine:

Ta vara på dig. <3 Hoppas att du slipper ha så ont de kommande dagarna.

Svar: Tack för orden. Luftballonger är fina och känns som ett sådant där magiskt tema du har i din bullet journal. Ditt skapande inspirerar.

Kram

Svar: tack <3
åh vad roligt att höra :)
Pauline Hurtig

3 Lisa:

Vilka underbara arbetskamrater du har :)

Kram

Svar: oja! :)
Pauline Hurtig

4 Netti Starby:

Fy vad jobbigt och du är verkligen inte värdelös för att du har ont. Ta hand om dig och vilka snälla kollegor du har! <3 Kramis

Svar: jo :( tack <3
Pauline Hurtig

5 Annie - Stora Små Äventyr:

Tråkigt och jobbigt att ha ont! Snällt att kollegorna tar hand om dig :) Kram

Svar: ja :( verkligen!
Pauline Hurtig

6 Emelie Andersson :

Åh vad tråkigt, lider med dig! Då är det fint med så gulliga kollegor! :)

Svar: <3
Pauline Hurtig

7 Sara Ekman:

Åh vad jobbigt :,( Tur du har så fina kollegor <3

Svar: jo :( verkligen!
Pauline Hurtig

8 Ajli:

kan inte ends föreställa mig hur det ska kännas för dig. Kram!

Svar: kram <3
Pauline Hurtig

9 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Du ska inte känna att du sviker, ingen av oss kan ta på sig mer än vi klarar av. Det finns en styrka i att kunna säga 'nej' också!

Hoppas att du mår bättre när du vaknar idag!

Svar: nej :( men de är så svårt.. tack <3
Pauline Hurtig

10 Anonym:

Smärta är så jobbigt själv har jag artros o vet hur det känns,hoppas du mår bättre nu kram

Evas blogg

Kommentera här: