Hair lust

 
Igår fick jag hem ett paket med massa härliga hårprodukter från hairlust. Så himla gulligt av dem, jag blev så glad! Jag har ju långt hår och ser så framemot att testa alla produkterna, iiii.
 
 Det jag fick var:
 
Hair growth & repair schampoo - återupbyggande för tort och slitet hår. Ger håret de bästa möjligheterna att växa sig långt och starkt.
 
Detangle wet brush - för att reda ut blött hår på ett skonsamt sätt.
 
Scalp follicle treatment och volumizer - en vårdande leave-in behandling för en hårbotten och omedelbar volym.
 
Hair och scalp detox scrub - uppfriskande och djuprengörande skrubb för kliande, fet eller torr hårbotten.
 
Bamboo turban hair towel - en hårduk gjord av naturliga bambufibrer. Torkar håret upp till 10 ggr snabbare.
 
Pure bamboo pillowcase - ett örngott med mjuka bambufibrer som förhindrar håret att bli frissigt under natten.
 
 
Tusen tack hairlust !

Kommentarer:

1 Ullie:

nej men rattis oj vva skoj när man har längre o kan fixa lite roligt

2 Netti Starby:

Åh vilka härliga hårprodukter du fick! :-D Kramis

Svar: absolut :D
Pauline Hurtig

3 Kort:

Detangle wet brush skulle jag verkligen behöva då jag har långt hår och tonar slingor... Även Bamboo turban hair towel när det tar över 6 timmar att få håret att torka.... Tack för tips

Svar: ja jag provade igår, var så bra!
Pauline Hurtig

4 Sara:

Åh vad roligt att testa massa nya hårprodukter :)

Svar: superroligt!
Pauline Hurtig

5 Ellen Gräntz:

Åh vad roligt med lite hårlyx! Hoppas produkterna är bra :)

Svar: oja :D
Pauline Hurtig

6 Heléna:

Så roligt! Hoppas du kommer bli nöjd med alla produkterna! Viktigt att ta hand om håret på bästa sätt när man har långt hår så det ser friskt ut 😊 Kram fina du och trevlig valborg imorgon 💖

Svar: ja verkligen :) tack <3
Pauline Hurtig

7 Emelie andersson :

Åh vilket fint paket! Det är produkter jag själv skulle vilja testa för att vara snäll mot mitt hår :) tack för lite tips! 🥰

Svar: ja :D kul att du gilla det :)
Pauline Hurtig

8 ajlimullersandvik.blogg.se:

Vilken hääärlig gåva :D Och du som har så låååångt hår, älskar ditt hår :) <33

Svar: jaa :D nämen åh tack snälla!
Pauline Hurtig

9 Biggeros:

Jagvhade behövt att klippa mig och färga håret. Mitt hår är både torrt och långt så jag hade behövt inpackningar=) Kul att du får produkterna hemlevererade=)
Trevlig Valborgsmässoafton

Svar: okej :) ja jag blev så glad! tack så mkt
Pauline Hurtig

10 Ida:

Åh hårprodukter är ju det bästa att gå, så tråkigt att köpa själv haha!

Svar: haha ja faktiskt!
Pauline Hurtig

11 Emma Engström:

Åhh fick också hem ett paket från Hairlust nu i dagarna, är SÅ spänd på att testa!! :D KRAM

Svar: men vad kul :D
Pauline Hurtig

12 Liv:

Men så spännande! Hoppas de är bra :-D

13 Kikki:

Säkert härligt med en måbra-stund för håret. Hoppas bara att företaget påstår på allvar att själva hårstråna kan repareras. De är nämligen döda. Det är roten som lever...

Svar: verkligen :) jag vet faktiskt inte, men utgår från att företaget har koll :)
Pauline Hurtig

14 Kikki:

...att företaget inte påstår...
Så skulle det stå i förra kommentaren 😍

15 Flisan:

Sv: jag med :D

Kul med nya hårprodukter:D

16 Karina:

Så kult med nye hårprodukter :) Ha en fin kveld. Kram

17 Carro:

vad kul med nya produkter :D

Svar: verkligen :D
Pauline Hurtig

18 Sara Ekman:

Åh så kul att testa nya produkter <3

Svar: oja :D
Pauline Hurtig

19 Louise:

Åh vilka fina förpackningar! :D

Svar: ja så fint!
Pauline Hurtig

20 Evahle - mammalivet och psykisk hälsa:

Åh vad roligt att få hem nya produkter :)

Svar: absolut :)
Pauline Hurtig

21 Lisette:

Hej!
Nästan ett år sedan du lade upp detta inlägget, men måste fråga vad du tyckte om Scalp Follicle Treatment?
Blev en hjärnoperation för ca ett halvår sedan, då var dom tvungna att raka bort en del av mitt hår och tycker att det växer rätt långsamt tillbaka :/
Det står på hemsidan att den ska stimulera hårväxten så jag funderar på att köpa den, men är inte helt säker ännu.

Svar: Hej! åh okej :( jag har använt den för att jag har så torrhårbotten, och upplever att håret blir väldigt flottigt efteråt.. jag kan tyvärr inte säga att jag märkt något på hårväxten
Pauline Hurtig

Kommentera här: