Första april

Har ni blivit nå lurade idag? Jag tror att jag har klarat mig. Jag hade tänkt att lura er här på bloggen men sedan kände jag bara näe.. så vi skippar det. Men jag lurade Theodor att Tvn hade gått sönder, haha det var så kul.
Idag var min sista dag i karantän, tjoho. Nu har jag varit symtomfri i 48 h, så imorgon återgår jag till arbetet. Theodor har inte alls visat några symtom så egentligen skulle han ju varit på föris men jag valde att ha honom hemma hos mig. Men idag fick han vara på förskolan. Jag har ju mått helt bra idag så jag har fått ganska mycket gjort.
Jag såg klart serien Dare me, på netflix. Har ni sett den? Jag tycker den är jättebra och så spännande, men slutet, aaah måste ju komma en säsong till? Jag tog och rensade min garderob, så himla härligt. Jag har även online shoppat lite grann. Å jag blir alltid så shoppingsugen när de går mot vår. Men jag har verkligen försökt att inte shoppa allt för mycket hehe. Men jag väntar på en beställning från asos och en från kristallakademin. Har beställt fler kristaller som jag känner att jag villhöver. Jag älskar det här med kristaller alltså.
 
Så här har jag mina kristaller i sovrummet, tycker de är så fint.

Kommentarer:

1 elin:

Åh måste kolla på den serien på netflix!<3

Svar: ja gör det! :D
Pauline Hurtig

2 Netti Starby:

Vad rolig Theodor är och så skönt att det är sista dagen i karantären. Kramis

Svar: ja :D jätte :)
Pauline Hurtig

3 Heléna:

Så skönt att du mår bättre och kan jobba igen imorgon! Så fint du har gjort med kristallerna och jag håller med dig om att kristaller är fina så jag förstår att du villhöver dem 😆 Stor kram fina du 💖

Svar: ja :D tack snälla! eller hur hehe, kram
Pauline Hurtig

4 Marie:

Skönt att du ny kan jobba igen, jag hoppas att Bellis också snart kan gå till skolan, men hon är nog pigg helt ef helgen

Svar: ja :D hoppas det!
Pauline Hurtig

5 Ullie:

va skönt o va så pigg hoppas det går bra på ert jobb i dessa tider
nä inget lurande här :)

Svar: ja :) än så länge har vi de hanterbart :) vad tråkigt hehe
Pauline Hurtig

6 ajlimullersandvik.blogg.se:

Så fint att du mår bra nu, heja heja heja :D

Svar: :D
Pauline Hurtig

7 Amanda Sofi:

Jag blev total lurad att kyrkan i min hemby skulle byta namn... länge sen jag kände mig så korkad.

Svar: haha vad roligt!
Pauline Hurtig

8 Dixiwonderland.com:

Så som jag är med mina växter, så kommer du bli med dina kristaller xD <3

Svar: hahah ja x)
Pauline Hurtig

9 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Jag klarade mig från att bli lurad, men å andra sidan gick jag inte utanför grindstolparna igår :)

Svar: haha skönt :)
Pauline Hurtig

10 Alice:

Skönt att du mår bättre, och tack för tipset på serien, den har jag inte sett! Älskar att rensa, och shoppa, haha. ^^

Svar: verkligen, vad kul hoppas du kommer gilla den! Jaaaa :D
Pauline Hurtig

11 Yasmine :

Skönt att du mår bättre! Det är så skönt att få massor gjort :) Superfina kristaller också! Kram

Svar: ja :D tack!
Pauline Hurtig

12 Carolina:

Vad skönt att du är symtomfri! Så skönt att få "släppas ut" ur karantän :D
Så fina kristaller!! :D

Svar: ja :Dtack :)
Pauline Hurtig

13 Emma Engström:

Skönt att du mår bättre vännen och att du fått en del gjort, kan vara så skönt när man känner sig piggare! KRAM <3

Svar: ja verkligen <3
Pauline Hurtig

14 Wifeey:

Nopp jag blev inte lurad och skönt va de haha
Så skönt att du mår bättre nu, måste kännas så skönt för dig v
Woow vilka fantastiska stenar du har på sista bilden :D Saltstenar?

Kram ♡

Svar: haha härligt! ja :D Det är klarkvarts, celestin, ametist och rosenkvarts :)
Pauline Hurtig

15 Sara Ekman:

Skönt att återgå till jobbet <3 Inte sett den serien, bra tips!

Svar: ja :) kul att du uppskatta det :)
Pauline Hurtig

16 My:

Vad skönt att du är frisk nu :D

Svar: jätte :D
Pauline Hurtig

17 Jeanette:

Jag klarade mig faktiskt ifrån att bli lurad. Känns som att det inte var så mycket aprilskämt i år.
Skönt att din karantän är över! :)

Svar: nej tycker det var rätt lite... ja :D
Pauline Hurtig

18 Klara:

Jag klarade mig, förutom ett inlägg på Facebook. Till mitt försvar så var det ett skämt som inte kunde uppfattas som ett skämt ens i efterhand.

Svar: haha oj då
Pauline Hurtig

19 Annie - Stora Små Äventyr:

Haha, kul att du lurade honom med att TVn var trasig :P

Svar: haha ja :D
Pauline Hurtig

20 Ellen Gräntz:

Såg ditt aprilskämt med tv-skärmen på Insta, såå kul!

Svar: haha :D
Pauline Hurtig

Kommentera här: