Mama och Mini mukbang

Igår när jag hämtat Theodor på förskolan hoppade vi på en buss och åkte in till stan. Där shoppade vi en del. Blandannat dessa tröjor från Gina tricot, alltså vi älskar ju att matcha och hur fina var inte dessa? Sedan gick vi på max och köpte mat att ta med hem. Väl hemma riggades kameran fram och vi spelade in en mukbang. Alltså en video där man äter och pratar.
 
 
Jag vet egentligen inte vad jag tycker om mukbangs. När jag förklarat för en kollega vad det är för något frågade hon mig "å vad är det för kul med det?". Å ja det kunde jag faktiskt inte svara på, men jag gillar verkligen att kolla på det. Vad tycker ni? Hursomhelst så har Theodor pratat jättelänge om att han velat göra en mukbang och han tyckte det var så roligt. Här nedan kan ni se videon där vi även svarar på frågor som vad vi jobbar som, vad Theodor är rädd för, om han vill börja dansa och massa mer. Hoppas ni gillar det!
 

Kommentarer:

1 Sara:

Men åh vad kul att få se :D

Svar: vad kul att du tycker det! :D
Pauline Hurtig

2 Ida:

Men så söta tröjor och såå härlig video!! :D

Svar: tack snälla :D
Pauline Hurtig

3 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent ★:

Älskade också att matcha kläderna när William var liten, så himla roligt :). Mukbang har jag inte själv fått någon känsla för :)

Svar: ja så kul! okej :)
Pauline Hurtig

4 Ullie:

ja det är så skoj me gina man kan matcha

vvva gullig du är tusen Tack för det kramiz

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

5 Sara:

Vad gulligt :D

Svar: eller hur :D
Pauline Hurtig

6 Amanda Sofi:

Tycker också om att titta på mukbang, vet dock inte riktigt varför hehe.

Svar: :D
Pauline Hurtig

7 Netti Starby:

Vad roligt att ni har gjort videon och den ska jag kolla på lite senare idag! <3 Kramis

Svar: vad kul att du vill se den! :)
Pauline Hurtig

8 Annika:

Alltid trevligt med shopping. Kul med en video.
Fina tröjor till Theodor.

Svar: ja :D tack men den som de står mama på är min ;)
Pauline Hurtig

9 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Haha, klart att den stora drickan har hans! :P

Svar: haha väldigt klart ;)
Pauline Hurtig

10 Beatrice Jakobsson:

Man blir helt lycklig av att se er två!! :)

Svar: nämen aw tack söta!
Pauline Hurtig

11 Jeanette:

Jag tycker Mukbangs är så roliga att titta på, vet heller inte varför egentligen, det är bara så mysigt. Måste absolut titta på eran när jag har tillgång till lite ljud! :)

Svar: haha då är vi 2 då, vad kul att du vill kolla! :)
Pauline Hurtig

12 Frida:

Ja det är riktigt mysigt :)
Haha vad gulligt! Gillar när han säger att han jobbar på förskolan :D

Svar: :D hihi eller hur!
Pauline Hurtig

13 Flisan:

Söta t-shirtar hihi :D

Svar: visst är dom!
Pauline Hurtig

14 Emma Engström:

Nämen åh vilken dundermysig video! Ni är ju så söta <3

Svar: aw tusen tack!<3
Pauline Hurtig

15 enna:

Så söta!!! Kommer lätt matcha med mitt barn i framtiden..hahah

Svar: eller hur, ja så kul :D
Pauline Hurtig

16 LIL' BABUSTYLE:

Men åh vilken underbar video!

Svar: åh tack så mycket!
Pauline Hurtig

17 Sara:

Fina tröjor, och roligt att se en film på er :)

Svar: eller hur! vad kul att höra att du tycker det :D
Pauline Hurtig

18 Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

Åh så söta tröjor :)

Svar: visst är dom :)
Pauline Hurtig

19 Emelie Andersson :

Åh nej vad roligt! 😃 han är ju bara för söt!

Svar: :D ja visst är han!
Pauline Hurtig

Kommentera här: