Några punkter just nu

◊ Imorse när jag gick till jobbet var det snö.
◊ Jag har så ont i handlederna å händerna att jag nu gett vika å börjat äta mina mediciner trots att jag verkligen inte vill.
◊ Jag har fått ersättning för men och ärr från efter när jag bröt näsan, whoop.
◊ Skolvecka i paradise hotel, alltså bästa.
◊ Theodor är inne i en period där han pratar 24/7, ja tillochmed i sömnen.
◊ Jag saknar min bullet journal så mycket nu när jag har så ont att jag inte kan skriva/rita i den.
◊ Jag är extremt dagvild just nu.
◊ Vi har börjat se en seire som heter Altered Carbon.
◊ Appopå serie, har ni sett Riverdales hyllnings avsnitt till Luke? Alltså så fint.
 

Kommentarer:

1 Flisan:

sv: ja de tkr jag verkligen :D

vilken fin bild :D

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

2 Netti Starby:

Oj redan snö och hoppas att din värk snart går över! <3 Kramis

Svar: snön är bort men värken är tyvärr kvar
Pauline Hurtig

3 Tina:

Vad kul att läsa! Redan snö, tycker du om snö? Usch vad hemskt med sån värk,hoppas verkligen de går över snart fina du! <3 Alltid härligt med ersättning!Superfin bild på er<3 Hoppas du får en fantastisk start på Onsdagen fina du<3

Svar: alltså jag gillar snö, men inte nu. Tack <3 ja verkligen, åh tack så mycket! hoppas du hade det med <3
Pauline Hurtig

4 Ellen Gräntz:

Vad är det för krux med händer/handleder? :/

Svar: reumatism :(
Pauline Hurtig

5 Linnéa:

Snööö?? Jag är inte redo! ;(

Svar: den är som tur är borta nu
Pauline Hurtig

6 Ullie:

du kanske ska kolla upp in handleder o så ? kanske fibromyali som mej ?

Svar: dom är uppkoppade, har reumatiskt
Pauline Hurtig

7 Sara Ekman:

så jobbigt med värken :( <3

Svar: ja :(
Pauline Hurtig

8 Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagog:

Så mysigt med snön :D

Svar: jo, dock är den borta nu
Pauline Hurtig

9 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Altered Carbon kanske kan vara en serie för mig :)

Svar: ja det tror jag faktiskt!
Pauline Hurtig

10 Emma Engström:

Haha men JAA, älskar ju skolveckan i PH! Så bra :D <3

Svar: eller hur xD
Pauline Hurtig

11 Annie:

Känns som om jag inte heller har koll på dagarna nu :P
Jobbigt med smärtan :/
Mysigt med snö :)

Svar: haha de blir så ibland. jo, snön är borta nu dock
Pauline Hurtig

12 Frida:

Kul inlägg :)
jag ska kolla ikapp på PH avsnitten från denna vecka ikväll :D
haha så roligt att han pratar i sömnen. Min bebis snackar också jämt och även i sömnen, men inget begripligt såklart :p

Svar: kul att du gillar det!haha ja gör det, så kul!
haha Theodor hör man ofta säga choklad x)
Pauline Hurtig

13 Ida:

Jisses redan snö haha!! Så tråkigt med värk, hoppas det blir bättre<3

Svar: den är smält nu haha! jo :(
Pauline Hurtig

14 Sarah:

Nej vad segt med snö nu :P

Svar: haha ja som tur är har den smält
Pauline Hurtig

15 Emelie Andersson:

Vilken fin bild :)
tråkigt att höra att du har så ont :/
Men härligt med ersättning, alltid något :)

Svar: tack! jo :( ja det var trevligt!
Pauline Hurtig

16 Annika:

Oj så vacker bild.

Svar: tack så mycket
Pauline Hurtig

17 Alice Lindström:

Så tråkigt att du har så ont!!!

Svar: jo :(
Pauline Hurtig

18 Jessica Högberg:

Men tråkigt med värken😢

Svar: jo :(
Pauline Hurtig

19 Jasmine:

Hyllningsavsnittet i Luke Perry's ära var verkligen fint! Extra fint med gästskådespelerskan som närvarade, läs gärna mitt inlägg (http://rosanatt.blogg.se/2019/october/riverdale-in-memoriam.html).
Kram

Svar: ja :D ska läsa! :)
Pauline Hurtig

Kommentera här: