Weekend

 
I fredagskväll var Jonas med sitt band i Piteå så jag och Theodor hade eget fredagsmys. Han fick vara uppe länge och se idol, han tyckte att de var så mysigt, å somnade såklart gott på soffan. Igår regnade det och var så halkigt så vi höll oss hemma hela dagen. När Theodor somnat lyckades Jonas övertala mig att se skräckis, alltså jag mår verkligen inte bra av det, blir så rädd. Men de var ganska mysigt ändå. Idag mötte jag upp min fina vän Ellinor (som är i luleå över helgen) och åt hotell frukost. Så himla gott, mysigt och så trevligt att bara sitta och prata i flera timmar, tycker om henne så mycket. Efter det tog jag och Jonas julkort på Theodor, är jätte nöjd med resultatet. Men alltså sedan var jag så trött och slut. Jag brukar ju ha dansklasser söndagar men eftersom att jag har så ont så hade vi planerat in vikarie idag. Det har känts bättre i händerna men då råka jag nog anstränga för snabbt så nu har jag rätt ont. Måste lära mig att vila och låta det ta tid, är ju sjukskriven en vecka till.

Kommentarer:

1 Ullie:

skrämme upp mej själv ha ha tror det är spöken överallt här =)
men ja det är mysigt

Svar: haha samma
Pauline Hurtig

2 Netti Starby:

De var klokt att du vilar ifrån danslektionen idag och så mysigt du har haft det! <3 Kramis

Svar: jo, absolut! <3
Pauline Hurtig

3 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent ★:

Jag är som dig med skräckisar. Jag mår jättedåligt av sånt :)

Svar: ja huvva
Pauline Hurtig

4 Dixiwonderland.com:

Vilken skräckis såg ni? :D Jag fick min sambo att se Annabelle comes home xD Den var så bra :D

Svar: paranormal activity :) hujja
Pauline Hurtig

5 Emelie Andersson :

Vilken mysig kväll ni fick till :) och vad gott med hotellfrukost och fint sällskap :) ska bli kul och se julbilderna!

Svar: ja :D kul att du tycker det!
Pauline Hurtig

6 Ida:

Låter som en härlig helg förutom att händerna började värka. Hoppas de blir bättre och så mysig bild!! :')

Svar: ja :) tack <3
Pauline Hurtig

7 Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

Mysigt att vara uppe länge :)

Svar: ja :)
Pauline Hurtig

8 sara:

vilken mysig helg ni verkar ha haft :)

Svar: det hade vi :)
Pauline Hurtig

9 Therese:

Vilken mysig helg det låter som!

Svar: det var det! :)
Pauline Hurtig

10 Alice Lindström:

Måste också ta tag i att fota julkort!

Svar: så kul :)
Pauline Hurtig

11 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Skräckfilmer har jag personligen inget större problem med (om dessa är välgjorda). Det kan dock vara lite svårare att se dokumentärer rörande brott :/

Svar: jag känner typ tvärt om xD
Pauline Hurtig

12 Sara Ekman:

Vad mysigt och så gott med hotellfrukost <3

Svar: ja :D <3
Pauline Hurtig

13 Emma Engström:

Men alltså vad mysigt! Att ta det lugnt och ta hand om sig är otroligt viktigt <3 KRAM

Svar: ja :) verkligen <3
Pauline Hurtig

14 Johanna Utterberg:

Åh vilken mysig helg det lät som du haft! Förutom det onda förstås, hoppas det blir bättre nu.

Svar: absolut, jo..tack
Pauline Hurtig

15 Anita:

Myys!

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

16 My Nordqvist:

Klarar inte av skräckisar längre heller... Kollade mycket på det för några år sedan men nu kommer det aldrig på frågan!! Blir livrädd haha!

Svar: nä hujja samma
Pauline Hurtig

17 Jeanette:

Låter som en mysig helg :) Här hos oss är det tvärtom när det kommer till skräckfilmer, jag som övertalar Oskar om att se dom haha. Jag älskar skräckfilmer och Oskar sitter och blir jätterädd.

Svar: nämen åh, hujjaligen för skräckisar
Pauline Hurtig

18 Angelica Wåhlin:

Så mysigt med lite egentid!

Svar: ja :)
Pauline Hurtig

Kommentera här: