Wedding hair

Hurni, jag skulle vilja ha er hjälp. Jag funderar lite på hur jag ska ha mitt hår på bröllopet. Jag har ju ganska långt brun hår och funderar på om jag ska ha det lite halvtuppsatt bak eller om jag ska ha det helt uppsatt. Det känns lite mer kompicerat att ha det helt uppsatt och som att jag inte kommer kunna röra mig lika mycket utan att vara rädd att frisyren ska gå upp. En sak vet jag å det är att jag villa ha någon blomma i håret. Vi gifter oss på sommaren och blommor i håret är lite min grej. Dock vill jag inte ha så mycket blommor, alltså ingen krans eller så men en liten detalj. Så kan ni inte kommentera nedan vad ni tycket?
 Helt eller halv uppsatt?
Korkskruvar eller beach waves?
Flätat eller tvinnat?
 

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Men oj vad svårt! Halv uppsatt tror jag skulle bli jättefint på dig och även med flätor. Förstår att du har beslutsångest för alla frisyrerna är otroligt fina. <3 Kramis

Svar: tack för din åsikt :D <3
Pauline Hurtig

2 Ullie:

femman
ja hade ingen slöja o inga blommor ja hade pärlor vi sate på nålar och trädde på håret super fint blev det

Svar: okidoki :)
Pauline Hurtig

3 FSHD Daniel:

Hur blir det om du skulle ha allt samtidigt? ;) Jag tycker nog att nr 4 fr vänster i översta raden är finast :)

Svar: haha lita svårt, tack för din åsikt :)
Pauline Hurtig

4 Ida:

Andra eller sista bilden, såå fint och gör inget om det uppsättningen blir lite mer slarvig under kvällen ;D

Svar: okej tack för din åsikt :) tänker inte att de inte kommer vara fint utan att de kommer vara obekvämt när de åker ner..
Pauline Hurtig

5 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Oj, alla var riktigt fina :)

Svar: vad kul att du tycker det :)
Pauline Hurtig

6 Sara Ekman:

Åh, helt klart halvuppsatt <3 Om du inte redan gör det så rekommenderar jag dig att följa Ulyana Aster på Instagram, där finns de mest vackra håruppsättningarna och typ blommor i alla <3

Svar: tack så mycket för tips och råd :D
Pauline Hurtig

7 Anita:

Så fint :D

Svar: :D
Pauline Hurtig

8 Emelie Andersson :

Jag älskar ditt långa hår så jag tycker du ska ha halvt så det får visas. Jag gillade första eller tredje från vänster på översta raden :)

Svar: åh tack! :D
Pauline Hurtig

9 Lisa:

Alla var jättefina men om jag måste välja så blir det nog femman :)

Svar: okej tack för din åsikt :)
Pauline Hurtig

10 Astrid:

Åh, det beror ju helt på vad du ska ha för klänning! Båda två är ju verkligen skitsnyggt!

Svar: okej :)
Pauline Hurtig

11 Carolina:

Det är så svårt, då man vill se ut precis så som man alltid drömt om inför sitt bröllop. Jag tyckte alla dessa håruppsättningar var super fina - men jag fattade nog tyckte mest för frisyr på sjätte bilden :D

Svar: tack för din åsikt :)
Pauline Hurtig

12 Josäfin Andersson :

Tycker att det är så fint med håret utsläppt! Men beror ju på klänningen och stil osv, men älskar nummer 1 !!

Svar: okej tack för din åsikt :)
Pauline Hurtig

13 Annika:

Jag tycker att du ska ha det utsläppt. Trevlig helg.

Svar: tack för din åsikt :) å tack detsamma!
Pauline Hurtig

14 Jessica Högberg:

Halva, typ ettan eller sjuan

Svar: okej tack för din åsikt :)
Pauline Hurtig

15 Jessica Högberg:

Halva, typ ettan eller sjuan

16 Sara:

Halv uppsatt är väldigt fint tycker jag, och inte helt perfekta lockar utan lite mer beach-lockar :)

Svar: tack för din åsikt :D
Pauline Hurtig

17 Delila:

Halvt uppsatt är såå fint!

Svar: ja det tycker jag med :D
Pauline Hurtig

18 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent ★:

Anser att flätat är väldigt vackert :)

Svar: okej tack för din åsikt :)
Pauline Hurtig

Kommentera här: