Lite på vrången

Alltså denna veckan vill mig verkligen inte väl alltså. Herregud, är som att allt går fel, i måndags var det typ inget som fungerade, var som att allt bara gick sönder och tjorvade. Tisdagen hade jag såå ont på morgonen och sedan var det bara så rörigt och mycket. Idag har jag jobbat kväll men jag trodde att jag hade ett möte så jag åkte till det -i regnet. Men de var inget så jag åkte hem igen. Åker sedan till jobbet tidigare för att utföra en undersökning som blivit inställd. Sedan hitta jag bara en av mina handledskenor. Alltså herregud som jag morrat, å så när jag har ont och därmed är trött, så blir allt extra jobbigt. Men nu hoppas jag att min tur vänder. Men än är jag lite på vrången så jag dricker mitt te i stinkymuggen ikväll.
 
När jag kom hem låg båda grabbarna och sov så jag slog igång gårdangens paradise hotell. Kollar du? Vem håller du på isf? Jag håller lätt på Adam, alltså wow. Får se om jag håller mig vaken till kvällens final.
 
 

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Nej vad mycket otur du har haft och hoppas verkligen att det vänder nu! <3 Kramis

Svar: jo :( tack
Pauline Hurtig

2 Ullie:

batchelor har ja kollat på lite annars inget irekt de är föör larviga o påhittat skit för alla ska nappa på det
krya på händerna jobbigt sånt där

Svar: okej... tack
Pauline Hurtig

3 Frida:

Hoppas din vecka blir bättre fina du!
Jag håller på Adam jag med.

Svar: tack snälla!
Pauline Hurtig

4 Jessica Högberg:

Adam!

Svar: :D
Pauline Hurtig

5 My Nordqvist:

Åh så irriterande med en sådan vecka, nu kan det bara bli bättre <3

Svar: verkligen!
Pauline Hurtig

6 Lisa:

Vad jobbigt , hoppas det blir bättre nu :) Älskar muminmönster och just Stinky är så cool :)

Svar: verkligen tack :) ja eller hur!
Pauline Hurtig

7 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Vissa dagar är det bara så att inget blir som man vill!

Hoppas att det blir bättre! :)

Svar: nej verkligen, tack!
Pauline Hurtig

8 frida christina:

Åh så himla segt med sådana där dagar då bara allt går fel! Hoppas att det släpper snart och att du får ett helt fantastiskt avslut på den här veckan. Kram <3

Svar: ja :( tack!
Pauline Hurtig

9 Celine:

Adam och Helen har ju varit favoriterna genom hela säsongen <3

Svar: ja samma för mig
Pauline Hurtig

10 Astrid:

Åh, jag förstår precis hur du känner! Mina veckor går precis likadant just nu. Hoppas det blir bättre!

Svar: så jobbigt :/
Pauline Hurtig

11 Annie - Stora Små Äventyr:

Jobbigt med en sån vecka, hoppas det vänder snart :)

Svar: jo :( tack!
Pauline Hurtig

12 Linnéa:

Åh nej, det låter verkligen som att du har en otursvecka! Jag hoppas verkligen att det släpper NU och att du kan känna dig lite mer i balans igen <3

Svar: ja :( tack snälla!
Pauline Hurtig

13 Emelie andersson :

Åh hoppas det vänder! Så jobbigt när allt går emot en :/
Jag höll också på Adam, så go! 😃

Svar: ja verkligen! ja visst är han :D
Pauline Hurtig

14 Dixiwonderland.com:

Jag ville att Adam skulle vinna! Finare kille får man leta efter och så går den jävla Marcelo och vinner... "Jag trodde jag kunde lita på honom" alltså hur pantade är årets PH tjejer? For real...

Svar: ja men alltså jag håller VERKLIGEN med
Pauline Hurtig

15 Anita:

Älskar koppen :D

Svar: :D
Pauline Hurtig

16 Blondina:

Du vet väl om att Gustaf aldrig gillade måndagar, du vet den där tecknade katten hahah, så inte konstigt att allt tjorva på din måndag hahah xD Hoppas att helgen blir awsome för dig iallafall vännen ;) sv; Ja men visst är den söt :) Jag älskar den verkligen, och skön är den :)

Svar: haha ja xD tack snälla
Pauline Hurtig

17 Sara Ekman:

Men nej vad segt!! Hoppas det vänder idag och att helgen blir toppen <3

Svar: ja :( åh tack!
Pauline Hurtig

18 Petra Olsson:

Trist men snart blir det bättre,nej har inte sett alls,kanske för gammal haha,kram

Svar: ja hoppas det, haha :)
Pauline Hurtig

19 Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

Så tråkigt när saker ska krångla...

Svar: verkligen
Pauline Hurtig

20 Delila:

Hoppas du får en fin fredag!

Svar: tack :)
Pauline Hurtig

21 Carolina:

Åh den muggen har jag med!
Trist med sådan vecka.. Hoppas att du får en bättre helg! :)

Svar: så fin :) ja verkligen, tack!
Pauline Hurtig

22 Wifeey:

Trist när man har sådana dagar men de blir bättre fina du :)
Kollar faktiskt inte alls på tvn haha

Svar: Ja hoppas de :) okej
Pauline Hurtig

23 Ida:

Åh sånna veckor har vi alla ibland.. Muminmuggarna är ju så fina!

Svar: jo... de är dom verkligen
Pauline Hurtig

Kommentera här: