December månad

Årets mysigaste månad är här. Men också årets mest planerade månad, känns som att det är så himla mycket man vill hinna med och här nedan har jag listat mina planer so far:
 
1/12 flyttar en liten Nisse in till oss.
1/12 första adventsfirande.
2/12 Dansmanusmöte.
2/12 ska jag på reumatismteambesök.
3/12 är jag ledig.
3/12 ska jag på cellprovtagning.
3/12 ska vi baka pepparkakor.
4/12 är jag också ledig, mys dag med Theodor.
6/12 har vi julfest med jobbet som bla jag ordnar.
7/12 julmarknad i Gammelstad.
8/12 Dansmöte.
11/12 Fyller katterna 2 år.
13/12 luciafirande.
14/12 julkonstert.
15/12 har vi avslutning med dansen.
18/12 etikutbildning.
21/12 fira Anna och lilla julafton. 
21/12 ska jag och mamma på christmas on ice.
24/12 Julafton.
24-29/12 Jullov.
31/12 Nyårsafton 
 
 

Kommentarer:

1 Jasmine:

Önskar dig och familjen en riktigt mysig december månad!

Svar: Tack för kommentaren. Hoppas att ni också får mysigt på årets besök på julmarknad.

Kram

Svar: tack så mycket!
Pauline Hurtig

2 Sara Ekman:

Åh så mycket mysigt <3

Svar: ja <3
Pauline Hurtig

3 Therese:

Men så underbart :) får hoppas att du får en toppen jul nu gumman :) Ja men de börjar gå framåt nu iallafall :) Har varit hos fysioterapeuten och fick en skena och annan bandage så nu är de vila tills måndag sen läkarbesök då igen :)

Svar: tack snälla! :D okej hoppas de blir bra
Pauline Hurtig

4 Netti Starby:

Det mesta av dina planer låter riktigt mysiga <3 Kramis

Svar: eller hur :D
Pauline Hurtig

5 Lisa:

Vad mycket roligt du ska göra i December :)

Svar: jo :)
Pauline Hurtig

6 Emma Engström:

Åh det är verkligen en händelsefylld månad!! Hoppas den blir hur bra som helst, och hur mysigt med jul?! <3

Svar: ja :) tack snälla, ja så mysigt!!
Pauline Hurtig

7 Annie - Stora Små Äventyr:

Det händer verkligen mycket i december :)

Svar: ja :)
Pauline Hurtig

8 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Ni verkar ha en hel del att se fram emot i december :)

Svar: absolut!
Pauline Hurtig

9 Frida:

Du har mycket i kalendern redan! :D Hoppas också hinna med lite mysiga julmarknader. Var på en här förra året där jag åt en så himla god våffla, så jag hoppas på ett besök dit igen :P

Svar: ja :) åh så mysigt!
Pauline Hurtig

10 Ullie:

hoppas det blir skoj älskar julmarknader .
låter som mysiga plane o se fram emot vva mysigt

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

11 Emelie Andersson:

vad mycket mysigheter ni ska ha för er :) underbar månad <3

Svar: absolut :D
Pauline Hurtig

12 Dixiwonderland.com:

Verkligen fullt upp med andra ord :D

Svar: jo :)
Pauline Hurtig

13 emilie :

Desember er så fin på mange måter, så mye bra du skal! Jeg har stilt et spørsmål til mine lesere i innlegget mitt, gjerne legge igjen din mening <3

Svar: ja :D ska kolla
Pauline Hurtig

14 Carolina:

Ja, det är definitivt en händelserik månad. Hoppas att du kommer få en trevlig måndag :)

Svar: ja :) tack detsamma!
Pauline Hurtig

15 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent ★:

Spännande med etikutbildning. Hade det förra året på specialpedagogprogrammet :)

Svar: okej, jag går utbildning hela hösten +våren för att bli etikombud :)
Pauline Hurtig

16 Malin:

SÅÅÅÅÅ många mysiga saker att se fram emot :D

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

17 Anita :

December blir alltid full med saker från början till slut, men hör till lite ändå! :) kram

Svar: ja det är ju lite så :)
Pauline Hurtig

18 Johanna Utterberg:

Fullspäckad månad låter det som men också mycket mys! :)

Svar: ja :)
Pauline Hurtig

19 sara:

Låter som ni har en väldigt mysig månad framför er :)

Svar: ja :)
Pauline Hurtig

20 Beatrice:

Älskar december och det låter som du kommer ha en underbar månad!! <3

Svar: jag med :D
Pauline Hurtig

Kommentera här: