Så himla mys

Igår var jag så himla trött efter jobbet och Theodor trött efter förskolan. Jonas var borta och jag hade ingen lust att laga mat så vi beställde hem pizza. Theodor satt på toa när dom plingade på och när jag öppnade frågade han "var är pojken?" haha, bestället man pizza för ofta då?? Ajja vi såg film och åt innan vi gick upp och la oss. Theodor ville somna i vår säng vilket han egentligen inte får, men nu när jag varit borta och allt så kunde jag inte motstå det. Han somnade fort och jag la mig brevid och slog igång en Beck film. Så himla mys.
 
 

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Åh vad mysigt! <3 Kramis

Svar: oja :D
Pauline Hurtig

2 MADDISENJ.SE - mode och föräldraskap:

Åh så mysigt!

Svar: jätte :)
Pauline Hurtig

3 Ullie:

åh va mysigt som ja kan sakna det nu när små iskalla fötter skulle komma ner under täcket .DÅ va et jobbigt nu saknar man det

Svar: Theodor har varma fötter och de är inget jag tycker är jobbigt, men ja jag kommer sakna det när han blir äldre
Pauline Hurtig

4 Matilda Berlin:

Men alltså guuu vad mysigt!! Stor kram hjärtat <3

Svar: ja så mysigt!! kram <3
Pauline Hurtig

5 Flisan:

sv: hehe okej :P

mysigt :)

Svar: jätte :)
Pauline Hurtig

6 Jessica Högberg:

Är det myskväll så är det=))

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

7 Dixi Wonderland:

Låter så himla mysigt :D

Svar: det var det :D
Pauline Hurtig

8 Alice:

Naw, vilken myskvälL! ^^

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

9 Yasmine:

Låter otroligt mysigt! <3 Kram

Svar: det var det absolut :)
Pauline Hurtig

10 sarah :

tack .. fina bild

Svar: tack!
Pauline Hurtig

11 Josefine:

Ja det där såg verkligen mysigt ut! :)

Svar: det var det :D
Pauline Hurtig

12 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Sötnosen! :)

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

Kommentera här: