Caia Cosmetics

Jag har en del smink från Caia Cosmetics, Biancas Ingrosso mdf. sminkmärke och jag gillar verkligen produkterna och tänkte gå igenom alla jag har och vad jag tycker om dom.
 
 
Bibbz singature eye palett
Alltså jag älskar denna, använder bara den, tycker den ger en så snygg och naturliglook. Den bländar så fint och jag bara älskar färgerna, London börjar ta slut i min palett. Kommer absolut att köpa denna igen.
 
Bibbz boom boom lashes
Köpte först bara denna mascara då jag har rätt så natruligt böjda fransar. Men kände lite mjäh. De blev inte så stor skillnad, har andra mascaror jag gillar mer.
 
Vanz va va volume
Så jag beställde även Vans. Och wow, vad jag älskar denna. Den ger så långa fina fransar. Kommer definitivt att köpa denna i framtiden, enbart.
 
Flytande läppstivt My darling
När läppprodukterna släpptes köpte jag inget, jag är inte så mycket för att ha på läpparna. Men sedan gjorde jag beställning på mascarorna och då fick ett flytande läppstift följa med. Nämligen My Darling. Jag gillar det verkligen, en natrulig färg som är så skön på läpparna.
 
Facepalett Edgy
Jag valde faktiskt att köpa paletten Edgy. Egentligen för mörkför mig men jag tycker den är så snygg nu när jag är lite sommar brun. Älskar de solkyssta skimmret som highligtern ger mig. Counturen, Bronzern och rougen är fakitskt helt perfekt i tonen.
 
Caia Necessär
Denna fick jag i julklapp av Jonas och den är verkligen så bra. Den rymmer mycket, går att fälla ut så man ser allt och är så snygg.
 
Alltså jag älskar verkligen Caias produkter, kvalitén är så bra och förpakningarna så snygga. Ser framemot att se vad nästa släpp blir.

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Åh vad kul att du fick hem produkterna och dom blev slutsålda snabbt. Kramis

Svar: ja jag var snabb å beställa :D
Pauline Hurtig

2 lindajanssons :

Jag älskar också Caias grejer, fiiina grejer det där😊

Svar: eller hur :D
Pauline Hurtig

3 Annie:

Så kul! :)

Svar: verkligen!
Pauline Hurtig

4 Denise:

De är så stilrena, men har faktiskt inte provat något än därifrån :)

Svar: ja verkligen, okej :)
Pauline Hurtig

5 sara:

Roligt att du gillar märket! Själv använder jag knappt smink alls (förutom mascara och fondation) men kanske får ta tag i att lära mig sminka mig med mera produkter :)

Svar: ja :D nej jag använde inte alls mycket innan jag började med Caia :D
Pauline Hurtig

6 Ullie:

ja gör ju fransarna så behöver ingen maskara men mina tjejer tonåringar gör vält å¨t för mej oxå
bra när man hittar ett bra märke

Svar: skulle vilja prova göra fransarna någon gång :)
Pauline Hurtig

7 Amanda Sofi:

Vilket bra tips!

Svar: kul att du gillade det :D
Pauline Hurtig

8 Celine:

Necessären såg riktigt stilren och snygg ut faktiskt!

Svar: ja visst är den!
Pauline Hurtig

9 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Det är aldrig fel att hitta något man tycker om :)

Svar: verkligen inte :)
Pauline Hurtig

10 Amanda (Swedish Passport):

Har inte testat något från det märket så tusen tack för alla bra tips! :)

Svar: kul att du uppskatta det :D
Pauline Hurtig

11 Sara Ekman:

Har också Caias smink, väldigt mycket bra så ska bli kul o se vad som kommer härnäst <3

Svar: så kul :D
Pauline Hurtig

12 Yasmine:

Jag har inget därifrån men skulle gärna investera i något, speciellt Vanz mascara! :D Kram

Svar: vad kul, ja den rekommenderar jag nog mest!
Pauline Hurtig

13 Dixi Wonderland:

Så himla kul att läsa :D Paletten tycker jag är ok. Rätt dåligt urval av färger då många är väldigt lika varandra men kvalitén är grym. Angående mascarorna så tycker jag att Vanz är bättre men den klumpar för mycket för att jag skulle köpa den igen :/

Svar: vad kul att du tycker det :D jag älskar färgerna! upplever inga klumpar i Vanz :D
Pauline Hurtig

14 ajlimullersandvik.blogg.se:

det låter ju toppen! har hört mycket sämre recensioner, men nu blir jag peppad igen! :)

Svar: jaså, jag är väldigt nöjd :D
Pauline Hurtig

15 Frida:

Tack så mkt fina du :) <3

Kul inlägg! Har aldrig ens hört talas om märket, men nu blev jag nyfiken på det :)

Svar: vad roligt att du gillade det :D
Pauline Hurtig

16 Camilla Persson:

Åh så kul med smink! 💄

Svar: verkligen :D
Pauline Hurtig

17 Emma Engström:

Åhh är så avis, vill så gärna ha hennes ögonskuggspalett! :D<3

Svar: ja så fin!!! :D kommer in igen snart tror jag :)
Pauline Hurtig

18 My Nordqvist:

Har faktiskt inte köpt något men har varit väldigt sugen!!! Får bli när jag har pengar över när nu de blir ;)

Svar: ja så roligt att unna sig lite :)
Pauline Hurtig

19 Alice:

Åhh, så najs att läsa lite vad du tycker! ^^ Faktiskt inte provat något i den serien!

Svar: vad kul att du gillade mitt inlägg :)
Pauline Hurtig

20 Emelie Andersson. :

Vad kul att höra ditt betyg på sakerna :) har aldrig testat det märket men du gjorde mig sugen på de iaf :)

Svar: kul att de uppskattas, jag rekommenderar det verkligen :D
Pauline Hurtig

21 Madde:

Hej! Får paletten plats i necessären? Så sugen på båda

Svar: hej! det får den :) jag har dock inte min där i för att då ryms inte allt annat.
Pauline Hurtig

Kommentera här: