Newbie news

För er som känner mig är de nog ingen nyhet att jag älskar newbie! Tycker de har så himla fina kläder. Älskar att de gör sött och fint även i det jag kallar för pojkkläder, andra märken gör så mörka, dystra och galna kläder till pojkar. För än så länge låter han mamma bestämma, men faktiskt så verkar vi ha rätt så lika smak. Nu till våren släpper newbie så fina kläder som jag absolut kommer köpa åt honom. Nu har han storlek 92 men vi börjar smyga in på 98.
 
 
Bla. dessa 2, jag älskar ju valar så dessa är givna att komma att hänga i Theodors garderob.
Å så pyjamasen nedan, är heeelt kär i mönstret. Tyvärr görs den inte i Theodors storlek, tror inget i de mönstret görs i större än 86. Åh jag hoppas de kommer in som filt eller påslakan, för hur sött är de inte?
 
 
Bilderna kommer från från kappahl.se

Kommentarer:

1 Johanna:

De har verkligen mycket fint! :)

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

2 Sofie:

så fina saker! :D

Svar: eller hur :D
Pauline Hurtig

3 enna:

De har ju så söta barnkläder 😍

Svar: ooja!
Pauline Hurtig

4 Netti Starby:

Jätte söta plagg verkligen! <3 Kramis

Svar: visst är de! :D
Pauline Hurtig

5 Sarah:

Har sett att många lägger in mycket fint från det märket :)

Svar: :D
Pauline Hurtig

6 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Så söta :)

Svar: visst är dom :)
Pauline Hurtig

7 ullie:

ja de har så jätte mysigt me saker o filtar så fint

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

8 Hanna Karlsson:

Jag gillar också newbie. De har så mycket fint även till lite större barn. :-)

Svar: ja verkligen :D
Pauline Hurtig

9 Alice Lindström:

Men så sött!

Svar: visst :D
Pauline Hurtig

10 Jessica Högberg:

Ur den aspekten är det ju trisst när dom växer;)

Svar: haha ja..
Pauline Hurtig

11 sara:

Åh vad söt den med valar var :)

Svar: eller hur!!
Pauline Hurtig

12 Matilda Berlin:

Men guuu vad söta!! Alltså älskar verkligen Newbie!! kram <3

Svar: visst är dom :D jag med!!
Pauline Hurtig

13 Sara Ekman:

Så fina! :)

Svar: eller hur :)
Pauline Hurtig

14 emelie andersson:

Vilka fina kläder, tycker de har så fint utbud! :)

Svar: eller hur :D
Pauline Hurtig

15 Frida:

Tycker också att de har riktigt fina kläder. Och bra priser med!
Gillar att gå dit för att kika på kläder till mina vänners eller kusiners barn :)

Svar: verkligen :D vad kul!
Pauline Hurtig

16 Dixi Wonderland:

Jag älskar också deras kläder och jag har inte ens barn xD

Svar: hihi :D
Pauline Hurtig

17 Yasmine:

Jag kan typ längta tills jag får barn bara för att jag älskar Newbies kläder så mycket 😅🙈

Svar: haha ja de har mycket fint :D
Pauline Hurtig

18 Ida - foto & häst:

Men så söta kläder!! :D

Svar: eller hur :D
Pauline Hurtig

19 Malin Rosö:

Jag ÄLSKAR newbie jag också! Så mycket fint till både pojkar och flickor! 😍

Svar: :D
Pauline Hurtig

20 Anonym:

Hey! I'm at work surfing around your blog from my
new iphone 3gs! Just wanted to say I love reading
through your blog and look forward to all your posts!
Keep up the excellent work!

21 1xbet промокод:

I really like what you guys tend to be up too. This sort of clever
work and reporting! Keep up the good works guys I've added you guys to
my blogroll. https://promokod-dlya-1xbet.xyz/

22 Situs Slot:

I'm extremely inspired together with your writing
talents and also with the format for your weblog.
Is this a paid subject or did you customize it yourself?
Anyway stay up the excellent quality writing, it is uncommon to
look a nice weblog like this one today..

Kommentera här: