Bullet journal

 
2019 var mitt första år med bullet journal. Å jag älskar det! Jag har lärt mig en hel del och tycker att det är så roligt. 2020 kommer jag att göra månad för månad och jag planen är att spela in det och lägga upp på youtube. Jag älskar själv att se sådana videos, dels för inspiration men jag tycker även att det är otroligt satisfying att se. Här kommer min första sådana video där jag planerar januari. Jag bläddrar även igenom juli - december 2019 och gör min set up för 2020.
 
 

Kommentarer:

1 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Du är riktigt duktig :)

Svar: åh tack så mycket
Pauline Hurtig

2 Lisa:

Vad duktig du är :) Skulle också vilja prova med tror inte jag kommer fixa det :)

Svar: tack snälla! du kan ju prova, är såå kul!
Pauline Hurtig

3 Lisa:

Vad duktig du är :) Skulle också vilja prova med tror inte jag kommer fixa det :)

4 Jessica Högberg:

Avis!

Svar: varför? :)
Pauline Hurtig

5 Annie - Stora Små Äventyr:

Så fint :)

Svar: tack :)
Pauline Hurtig

6 Emelie Andersson:

wow så fint, du är sååå duktig! <3

Svar: tusen tack! <3
Pauline Hurtig

7 Petra:

Så kul jag vill oxå kunna lära mig bullet journal ⭐️Så fint kram

Svar: bara börja :D
Pauline Hurtig

8 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent ★:

Jag förstår verkligen att du gillar detta, perfekt sätt att använda sin kreativitet på :)

Svar: ja verkligen! :D
Pauline Hurtig

9 Beatrice Jakobsson:

Så kul när man kan se det både i film och på bild! 😍

Svar: vad kul att du tycker det :D
Pauline Hurtig

10 sara:

Duktig du är! Och roligt att filma det :)

Svar: tack! ja jättekul :)
Pauline Hurtig

11 Amanda (Swedish Passport):

Alltså så imponerad att du lyckats hålla på i ett år! Min fick typ tre månader, sedan gav jag upp, haha ;)

Svar: åh tack! haha åh nej
Pauline Hurtig

12 Jasmine:

Så roligt att du också håller på med Bullet Journal! Jag har precis börjat med min första, för år 2020. Du är en bidragande inspiration. Inspirerande att se din set up. Tack för att du delar med dig.
Kram

Svar: så kul! lycka till med din :) åh tusen tack!!
Pauline Hurtig

13 Carolina:

Vad roligt med bullet journal. Jag har själv funderat på att skaffa mig en sådan, men faktiskt aldrig gjort det :)

Svar: det är jättekul :D
Pauline Hurtig

14 Johanna Utterberg:

Jag tycker att du gör den så vacker, nästan så jag är sugen på att införskaffa mig en själv! :)

Svar: tack så mycket! :D vad kul :)
Pauline Hurtig

15 Sara Ekman:

Så kul och fint <3

Svar: tack så mycket!
Pauline Hurtig

16 Alice Lindström:

Älskar verkligen dina bullet journal-inlägg!!

Svar: åh vad kul att höra :D
Pauline Hurtig

17 Alice:

Åh, jag är ju också så nördig när det kommer till Bullet Journaling, hihi, älskar att titta på videos och leta inspiration! ^^ Ska bli jättekul att se dina videos!

Svar: ja så kul :D åh tack vad kul att du tycker det
Pauline Hurtig

18 Anita.S :

Fint :)

Svar: tack :)
Pauline Hurtig

19 Amanda:

Så fint! Du är verkligen duktig <3

Svar: åh tack snälla!
Pauline Hurtig

20 Jasmine:

(Svar:) Tack för att du delar med dig av din bullet journal.
Kram

21 Jessica Högberg:

Flr attvdu har en fin bulletjournal oxh jag skriver som en kratta😂

Svar: haha åhw tack, bara att öva ;)
Pauline Hurtig

22 Yasmine:

Du är verkligen superduktig och det ska bli kul att se vad du gör varje månad!:D Kram

Svar: åh tusen tack :D
Pauline Hurtig

Kommentera här: