Årets julkort

Alltså vaad tiden går fort. Kan ni fatta att det är julafton iövermorgon, har verkligen inte hängt med. Idag har vi haft en så lugn och härlig dag. Jonas åkte iväg för att delta vid julkonsert, jag kom fram till att jag inte skulle orka det (har faktiskt blivit bättre på att tacka nej till saker eftersom att jag just nu inte mår så bra) så jag och Theodor stannade hemma. Mamma skrev då till mig och sa att jag och Theodor kunde komma till henne. Hon skrev att hon och Theodor skulle bygga lego så att jag kunde få ta mig ett bad. Hur snäll är inte min mamma? Det var verkligen så skönt att ligga i ett varmt bad. Jag slog igång sista avsnittet av hjem til jul på plattan och hade det så härligt. Har ni sett den serien, jag tyckte den var såå bra men störde mig så på sista sekunden haha.
 
Årets julkort.

Kommentarer:

1 Sara:

Så fint julkort!!

2 Sara:

Så fint julkort!!

Svar: Tack!!
Pauline Hurtig

3 Beatrice Jakobsson:

Vilket vackert julkort! Och super snällt av dig mamma!

Svar: Tack :) ja verkligen!
Pauline Hurtig

4 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Vilken underbar bild! :)

God jul på er! :)

Svar: Tack så mkt :)
Pauline Hurtig

5 Lisa:

Vilket underbart julkort :)

Svar: Tack!
Pauline Hurtig

6 Dixiwonderland.com:

God Jul på er :D

Svar: Tack :D
Pauline Hurtig

7 Petra Olsson:

Så fint:) god jul

Svar: Tack :)
Pauline Hurtig

8 Ida:

Så fint kort! Åh störde mig också på slutet på den serien, haha!

Svar: Tack! :) men eller huuur
Pauline Hurtig

9 Sara Ekman:

Så fin bild <3 skönt att koppla av med ett bad <3

Svar: Tack <3 Ja verkligen
Pauline Hurtig

10 Netti Starby:

Åh vilken gullig mamma du har! <3 Kramis

Svar: Ja verkligen <3
Pauline Hurtig

11 Johanna Utterberg:

Så fint kort! Vad mysigt med ett lugnt bad :)

Svar: Tack! Ja :)
Pauline Hurtig

12 Mamma och mormor :

Ja det blev en lugn,skön och julmysig eftermiddag och julkortet är ju så sött som helst

Svar: Ja tack så mycket! Ja :D
Pauline Hurtig

13 Jasmine:

Vad skönt att din mamma möjliggjorde att du fick egentid.
Jättefint julkort! <3

Svar: Tack för dina ord till inlägget om vår heldag i Grand Canyon!

Önskar dig och familjen en riktigt fin julafton.
Kram

Svar: verkligen! åh tack :)
Pauline Hurtig

14 Ellen Gräntz:

Alltså ni har ju rent objektivt Sveriges charmigaste unge. Hur kan man VA så söt?

Svar: hihi aw, så roligt att de är fler än vi som tycker det :D
Pauline Hurtig

Kommentera här: