julkalender

 
Jag fick en sååå himla fin adventskalender av Jonas. Den är verkligen så jag, mumin och lakrits, kan ju liksom inte bli bättre. Den har som ett lock som man lyfter upp och där under är det 24 luckor. På varje lucka står det "en ledtråd" om vilken muminkaraktär det är som gömmer sig där under. På insidan av luckan står de en liten beskrivning om karaktären. Innanför luckan ligger en liten påse med en bild på en muminkaraktär och så står det var det är för smak på lakritsen. Så himla gott, mysigt och fint!
 
 

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Vilken fin adventskalender du fick och den passar verkligen dig! :-D Kramis

Svar: ja men eller hur :D
Pauline Hurtig

2 Emma Engström:

Men åh, hur fint och gulligt med en muminkalender?! Förstå om du blev glad :D KRAM

Svar: absolut :D
Pauline Hurtig

3 Ullie:

men åh söt kalender mysigt

Svar: oja :D
Pauline Hurtig

4 Tess:

Mysigt med en kalender :D den är ju jättefin :)

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

5 Emelie andersson. :

Åh vilken fin! Passade ju dig perfekt :)

Svar: ja verkligen :D
Pauline Hurtig

6 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Klart att ni ska ha en muminkalender :)

Svar: eller hur :D
Pauline Hurtig

7 Dixiwonderland.com:

Verkligen skapat för dig :D

Svar: men eller hur :D
Pauline Hurtig

8 Lisa:

Vilken fin kalender, en sådan vill jag också ha. Var finns den att köpa? :)

Svar: visst är den :D han har beställt från muminboden
Pauline Hurtig

9 Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

Åh vilken mysig kalender :)

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

10 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent ★:

Jag tittade på den ett tag innan jul, det verkar gott.

Svar: okej, det är den enligt mig :)
Pauline Hurtig

11 Beatrice Jakobsson Fotograf:

Vilken fin kalender du fick av honom!

Svar: oja :D
Pauline Hurtig

12 Jennifer:

Vilken söt kalender :) Jag har en kinder kalender! :D

Svar: visst är den! kul :)
Pauline Hurtig

13 Jennifer:

Vilken söt kalender :) Jag har en kinder kalender! :D

14 Carolina:

Åh vilken himla fin kalender! :D

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

15 Sara:

Sååå fin!

Svar: eller hur :D
Pauline Hurtig

16 Sara:

Sååå fin!

Kommentera här: