24 brott till jul

Är du en "truecrime-fantast", precis som jag? Isåfall vill jag verligen tipsa dig om podden 24 brott till jul. Det är en julkalender i poddform där de varje dag berättar om ett brott som hänt på riktigt, från den 1 december till julafton. De är olika sorter av brott, idag lyssnade jag på ett avsnitt från den femte december (ligger lite efter) där det var ett så hemskt mordfall. De berättar väldigt bra, detaljerat och med känslor. Verkligen en jättebra podd. Har du lyssnat? Vad tycker du isåfall?
 

Kommentarer:

1 Ullie:

min man skulle lyssna på poddar men tror inte ha heller har gjort et än . kanske det blir kanske inte säger ja jämt fniss

Svar: okej
Pauline Hurtig

2 Malin:

Låter sjukt spännande! Får spana in :D

Svar: gör det :D
Pauline Hurtig

3 Netti Starby:

Den podden måste jag lyssna på! :-D Kramis

Svar: gör det :D
Pauline Hurtig

4 Hanna:

Åh lär lyssna 😍

Svar: vad kul :D
Pauline Hurtig

5 Emelie Andersson :

Spännande men hemskt på samma gång :/ tack för tipset! :)

Svar: vad roligt att du gillade tipset
Pauline Hurtig

6 Lisa:

Inte lyssnat på den faktiskt men det verkar vara värt att göra det. Bra tips :)

Svar: kul att du uppskatta det
Pauline Hurtig

7 Sara:

Låter jättespännande, men lite otäckt också! Vågar en lättskrämd person som jag lyssna?

Svar: ja det är den! jag är rätt rädd av mig och för mig går det bra :)
Pauline Hurtig

8 Jennifer:

Oh spännande den podden lät! Jag har dock svårt för poddar :P

Svar: det är den :D jaså?
Pauline Hurtig

9 Emma Engström:

Men okej, TUSEN tack för tipset! Lät som en himla spännande och bra podd :D Älskar ju att lyssna på det! <3

Svar: vad kul att du gillade det :D
Pauline Hurtig

10 Celine:

Åh vad spännande! Tack för tips <3

Svar: kul att du gilla det :)
Pauline Hurtig

11 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Den podden har jag inte lyssnat på faktiskt :)

12 Beatrice Jakobsson:

Men gud, det låter som en sjukt bra podd jag ska lyssna på 😍

Svar: gör det :D
Pauline Hurtig

13 Yasmine:

Den podden måste jag ta och lyssna på, tack för tipset! Kram

Svar: ja gör det! :)
Pauline Hurtig

14 Carolina:

Vad intressant! Nej, jag har faktiskt inte lyssnat på den podden. Tror min sambo hade älskat den :D

Svar: verkligen :) okej
Pauline Hurtig

15 Sofia:

Så kul att du gillar podden! Tack för tipset och tack för att du lyssnat!
Mvh Sofia och Jennie

Svar: tack för en superbra podd!
Pauline Hurtig

Kommentera här: