Packat dinosaurieväskan

 
 Theodor har packat i sin nya söta väska för imorgonnatt ska han sova borta för första gången. Theodor har ju sommarlov så de dagar som både jag och Jonas jobbat har min mamma varit med honom (vi bor ju tillsammans med min mamma i stugan om somrarna). Jag och Jonas jobbar både imorgon och på fredag och då ska Theodor till sin farmor och Robert och sova över. Han är jättepeppad. Det är första gången han sover utan någon av oss. Min mamma har nattat honom någon gång men alltid hemma hos oss och så har vi kommit hem senare. Men det ska bli så spännande att se om han kan somna, och om jag kommer somna haha. Jag har redan ont i hjärtat.

Kommentarer:

1 Farmor och svärmor :

Å vi längtar oxå ❤

Svar: <3
Pauline Hurtig

2 Netti Starby:

Åh vad söt han är med sin nya väska! <3 Kramis

Svar: eller hur :D
Pauline Hurtig

3 Annie:

Så spännande för honom! :)

Svar: verkligen :)
Pauline Hurtig

4 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Vi håller tummarna att allt går bra :)

Svar: tack det gick jättebra!
Pauline Hurtig

5 sara:

Vad spännade för honom :)

Svar: verkligen!
Pauline Hurtig

6 Jasmine:

En så oerhört söt ryggsäck! <3
Hoppas att det går bra för Theodor att sova borta - och att det känns okej också för dig och Jonas.

(Sent) Svar: Tack för din kommentar! Rolig idé det där med att kasta godis på brudparet, dock inte lika glädjande för efterföljande sällskap... x)

Kram

Svar: eller hur! ja det gick bra <3
Pauline Hurtig

7 lindajanssons:

Åh, önskar jag också kunde ha en sådan frän ryggsäck ju😊

Svar: ja visst är den frän :D
Pauline Hurtig

8 Frida:

Vad roligt ändå, måste kännas stort för honom :)
Och vilken fin väska! Jag hade nog blivit överlycklig som liten att få en sådan, jag var helt besatt av dinosaurier som barn :D

Svar: ja :D vad roligt!
Pauline Hurtig

9 Ullie:

det kommer säkert gå jätte bra
men så söt ryggsäck

Svar: det gjorde det! visst är den :)
Pauline Hurtig

10 Dixi Wonderland:

Det kommer gå bra :D

11 Linda:

Men gud vilken fin väska!

Svar: eller hur :D
Pauline Hurtig

12 blondina:

Men gud så kul :) Ohhh vilken tjusig väska :D sv; Ja de tror jag nog ;) Jag kommer visa i bloggen sen för nu ska de bli en överraskning för alla :) Mest för mig själv för är så glad och så jäkla nervös just nu HAHAHA xD

Svar: ja :D visst är den!
Pauline Hurtig

13 ajlimullersandvik.blogg.se:

menåh, de blir stora så snabbt :)

Svar: verkligen :(
Pauline Hurtig

14 Malin:

Men så spännande för honom! Och vilken fin väska :D Så stolt han måste vara när han blivit så stor och får ta med sig sin egen ryggsäck :D

Svar: verkligen!! ja visst är den :D
Pauline Hurtig

15 Emelie Andersson :

Åh vad spännande, förstår att han är taggad och det kommer säkert gå bra :)

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

16 Johanna Utterberg:

Åh gulle!! Hoppas allt går bra :)

Svar: det gjorde det :D
Pauline Hurtig

17 Anonym:

Men guud så söt liten väska! Hoppas första natten borta gick bra också :D

Svar: visst är den! tack det gick bra!
Pauline Hurtig

18 Ida:

Det var jag som skickade kommentaren ovanför haha ;)

Svar: okej :D
Pauline Hurtig

19 sarah:

visst var det fint .. söt väska

Svar: visst är den :)
Pauline Hurtig

20 Emma Engström:

Så himla kul för honom verkligen! Väskan är ju så söt :D

Svar: jo, ja den är så söt :D
Pauline Hurtig

21 Annika:

Söt väska, det kommer att gå bra.

Svar: visst är den! jo det gick bra
Pauline Hurtig

22 enna:

Så gullig ryggsäck! Gillar att den inte ser ut som en typisk barnrygsäck :)

Svar: ja tycker den är så gullig :D
Pauline Hurtig

23 Alice:

Åh, så spännande för honom ju, och vilken charmig ryggsäck, hihi!

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

24 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent ★:

Vilken gullig!

Svar: visst är den!
Pauline Hurtig

25 Ida:

Gud så söt ryggsäck!

Svar: visst är den :D
Pauline Hurtig

Kommentera här: