Muminkväll

 
Theodor sover, Jonas har kör, jag ser youtube, dricker te ur muminmugg och äter muminchoklad. Å så inväntar jag att Jonas ska komma hem så vi kan se the 100, har snart sett klart säsong 2 och tycker verkligen att den är så bra och spännande.
 
 
Alltså vet ni vad det känns som höst nu? Det är liksom inte ens mitten av augusti än. Idag har det regnat och jag måste erkänna att jag tycker det är mysigt. Helt ärligt längtar jag väl lite efter höst med, älskar att ha stickade tröjor, tända ljus å mysa. Men känner mig ändå inte redo att släppa sommaren än.

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Jag känner också att det börjar bli höst och ni får ha en mysig kväll när Jonas kommer hem! <3 Kramis

Svar: ja :/ tack! :)
Pauline Hurtig

2 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent ★:

Gulligt med mumin :D

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

3 My Nordqvist:

Mysigt!! Har också höstkänslor på grund av vädret..

4 Ullie:

men åhh ja vill inte ha höst än sommar i minst en månad till tom sep kan ju vva fint

fin mugg

5 Anita:

Har du inte köpt nya Muminmuggen?!
"Sista Kvällen"
Kram!

Svar: Menar du "sov gott"? Som släpptes 9 augusti? tyvärr har jag inte fått tag på den än :(
Pauline Hurtig

6 Ida:

Längtar också efter hösten nu ändå, ska bli så mysigt! Och The 100 är himla bra :D

Svar: ja :D eller hur!
Pauline Hurtig

7 Jessica Högberg:

Ja, höst... och sommar... om vartannat, jag gillar hösten men liiiite för tidigt...

Svar: ja verkligen, håller med!
Pauline Hurtig

8 Linda:

Åh, älskar mumin!!

Svar: jag med :D
Pauline Hurtig

9 Alice:

Vilken mysig kväll, och ja, det börjar kännas lite som höst nu!

Svar: jätte! ja eller hur :/
Pauline Hurtig

10 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Jag gillar verkligen hösten! Det blir svalare och luften blir mycket friskare! :)

Sen får man ju också använda sin kamin :)

Svar: jag med! så mysigt
Pauline Hurtig

11 Emelie Andersson. :

Vilken mysig kväll med lite egentid tills killen kommer hem :) och håller med dig, vissa dagar känns verkligen som höst :/

Svar: jo :) eller hur..
Pauline Hurtig

12 Annie:

Så söt mugg! :)

Svar: visst är den! :)
Pauline Hurtig

13 Yasmine:

Jag känner precis likadant! Ser fram emot hösten men vill inte att sommaren ska vara över ännu! Kram

14 ajlimullersandvik.blogg.se:

det ser så gosigt ut! Jag längtar INTE efter höst. Men idag har jag legat och solat på balkongen på förmiddagen, så än är jag inte övertygad om att det stämmer ;)

Svar: det var det :) men wow vad härligt!
Pauline Hurtig

15 Ida:

Har också den muggen, den är så fin!

Svar: vad kul! ja verkligen :)
Pauline Hurtig

Kommentera här: