Kort glad och tacksam

När mamma fyllde år fick hon ju biljetter till Pernilla Wahlgrens show av oss. Å igår var de äntligen dags för mig och mamma åt gå på den, den var verkligen så himla bra! Jag visste om rätt mycket av showen då jag sett Wahlgrensvärld, Biancas vloggar osv. Men de var ju något helt annat att se det live. Ja alltså det var sååå bra, genomtänkt, väldigt rolig, bra variation och så bra artister. Wow alltså!! Den heter ju då kort glad och tacksam, den handlar om att vännerna ordnar en överraskningsfest när Pernilla fyller 50 år. Publiken är hela tiden delaktig, ibland märkte man att de gick utanför manus och hade svårt att hålla sig för skratt. Nu är den ju slutsåld överallt men ni som har biljetter har verkligen något roligt att se framemot och får ni andra chansen att gå, gör det! Ni kommer inte att ångra er!
 
 

Kommentarer:

1 Maolion:

Wow vad roligt att se :D
Med hennes energi måste det varit en himla bra show!

Svar: oooja :D
Pauline Hurtig

2 Petra:

vad mysigt det låter som ni har haft det roligt.

sv följer dig också kul att vi följer varandra

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

3 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Jag kommer tyvärr inte att ha möjlighet att se något av detta!

Svar: vad synd :/
Pauline Hurtig

4 enna:

Låter som det var helt fantastisk!!

Svar: det var det! :D
Pauline Hurtig

5 Emelie Andersson:

Vad härligt att du är nöjd! :)

6 Louise:

Måste gå på de nån gång om jag hittar biljetter ! ^^

Svar: ja den var så himla bra!
Pauline Hurtig

7 Netti Starby:

Åh vad kul att ni såg showen! :-D Kramis

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

8 Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

Åh den skulle jag vilja se :)

Svar: ja den var så bra!
Pauline Hurtig

9 Elin:

Men så härligt!! Kram

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

10 Jessica Högberg:

Den ska ses när tillfälle ges!

Svar: ja gör de :D de spelar bara till i april
Pauline Hurtig

11 Therese Bjärstig:

Har hört så mycket gott om showen, och det verkar ju stämma utifrån din upplevelse!

Svar: ja den var kanon :D
Pauline Hurtig

12 Dixi Wonderland:

Jag och mamma ska se den i November och jag längtar så mycket :D Fotade du dessa bilderna med mobilen eller en kamera? Är så osäker på om man får ta med dig systemkameran eller inte :/

Svar: så kul :D jag fotade med mobilen. de sa att man fick fota hur mycket man ville men vet dock inte med systemkamera, jag skulle nog råda att lämna den och njuta istället :D
Pauline Hurtig

13 Angelica Wåhlin:

Vad härligt att det var så bra :D

14 Sara Ekman:

Åh vad kul, hade gärna sett den :)

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

15 Alice:

Men åhh vad roligt det måste varit att se den!

Svar: absolut :D
Pauline Hurtig

16 Johanna Utterberg:

Åh så kul, kan tänka mig att den var så bra! :)

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

17 Carolina:

Vad roligt att den var så himla bra! Synd då att man inte har tänkt på att skaffa biljetter till det 🙄

Sv; ja, Marieberg är så himla bra!

Svar: ja :D ja å de tog slut så fort :/
Pauline Hurtig

18 MALIN:

Skulle sååå gärna vilja se den! Kram

Svar: ja alltså den var fantastisk!
Pauline Hurtig

19 Ellen Gräntz:

Skulle också vilja se den!

Svar: ja de är så bra!
Pauline Hurtig

20 My Nordqvist:

Åh så roligt :D

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

21 My Nordqvist:

Åh så roligt :D

22 natalia:

Så roligt :D

23 Emma Engström:

Men åh vad kul! :D

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

24 Sarah:

Så himla kul att få se den :) Skulle jag med ha velat men den har redan gått här :/ Vilken fin present det var :)

Sv: Jaa det är verkligen roligt att få vara en av deltagarna i årets Bonde söker fru :)

25 Josefine:

Så roligt! :D

26 Frida:

Vad kul :) Sådana presenter är alltid roliga, härligt att det var så bra bra också!

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

Kommentera här: