Slut på tävling och slut på helgen

Nu är tävlingen i samarbete med caseapp avslutad. Jag hade några favoriter så jag drog lott om vinnaren och vinsten går till Maja med motiveringen: Om jag vinner ett skal så skulle motivet bli en av mina favoritbilder på Sessan (min katt) som bor kvar hos mina föräldrar. Jag träffar henne inte så ofta och det skulle vara guld om hon fick vara med mig, vart jag än går ❤️  
 
Men som tröst till er andra ger rabattkoden 20PAULINEH er 20 procent rabatt hos caseapp.
 
 
Nu är Theodor nattad och sover gott i sin säng, ber om ursäkt för suddig mobilbild men alltså har han skön stil eller? Nu inväntar jag att Jonas ska komma hem från bandrep, han ska svänga förbi hemmakväll innan å köpa lite godis till mig. Vi har kommit i kapp i Riverdale, så himla jobbigt med bara ett avsnitt i veckan alltså. Så nu har vi börjat se en ny serie. Bodyguard, tycker den är bra än så länge. Hoppas att ni alla har haft en bra helg och får en fin vecka. Min startar med dansmöte följt av kvällsjobb.
 

Kommentarer:

1 Emma Engström:

Massa grattis till Maja! :D

Svar: :D
Pauline Hurtig

2 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent och doula ★:

Förstår det där med Riverdale. Kan rekommendera Sabrina om ni inte sett den. Sabrina och Riverdale är från samma "universum" så det är lite gästspel mellan vissa karaktärer. Dock mindre karaktärer, dessutom som pratar man i Sabrina om Riverdale :)

Svar: åh tack för tips!
Pauline Hurtig

3 ullie:

grattis maja
men åh så gullig han e . hoppas kvällen blir bra

4 ullie:

grattis maja
men åh så gullig han e . hoppas kvällen blir bra

Svar: :) visst är han :D tack!
Pauline Hurtig

5 MALIN:

Grattis till henne! Kram

6 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Grattis till henne :)

7 Netti Starby:

Grattis till Maja och vilken söt stil han har! :-D Kramis

Svar: eller hur :D
Pauline Hurtig

8 Yasmine:

Haha älskar sovstilen! :D

Svar: haha ja visst är den härlig :D
Pauline Hurtig

9 Frida:

Grattis till Maja! Och vilken härlig bild! :D

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

10 Alice:

Funderar på att se bodyguard!

Svar: den är bra! :)
Pauline Hurtig

11 Annika:

Hade en liknade stil när jag var barn, mamma och pappa förevigade den när vi bodde i Stockholm.

Svar: vad roligt :D
Pauline Hurtig

12 Sara Ekman:

Så söt bild :D

Svar: tack så mycket! :D
Pauline Hurtig

13 Dixi Wonderland:

Hans sovstil liknar min xD

Svar: haha åh :D
Pauline Hurtig

14 Matilda Berlin:

Hahaha! men gullet då! Älskar verkligen sovstilen!! Kram <3

Svar: hihihi jag med :D <3
Pauline Hurtig

15 http://siliiins.blogg.se:

Haha! Såå söt när han sover

Svar: eller hur :D
Pauline Hurtig

16 enna:

Det där ser så skönt ut :)

Svar: ja men visst gör de :D
Pauline Hurtig

17 Flisan:

sv: ja de tkr jag verkligen hihi :D

men så söt hehe :D

Svar: :D
Pauline Hurtig

18 Sarah:

Så snäll han är som kommer förbi med godis :)

Svar: oja! :)
Pauline Hurtig

19 Maolion:

Grattis till Maja!

20 Amanda (Swedish Passport):

Haha åh, fantastisk sovstil ju ;)

Svar: eller hur :D
Pauline Hurtig

Kommentera här: