Theodors morsdagspresent

 
På morsdagsmorgonen fick även Theodor en present, det är ju ändå han som gjort mig till mamma. 
Jag såg det här jättefina tåget som kommer från rofa design och kände att de skulle bli perfekt. Egentligen är de väl tänkt som doppresent men den passar honom verkligen nu. Han älskar att bygga med klossar och att dra saker. Och så är den ju otroligt fin att ha som prydnad och ett fint minne. Åh han blev så glad, började direkt att stapla och tyckte det var så roligt, när jag visade bilden på honom då sa han "Theodors tåg" väldigt nöjd. Min fina kille, så stolt över honom. Att vara hans mamma är det absolut bästa jag vet. Att höra han säga mamma är de finaste ljudet som når mina öron.
 
 

Kommentarer:

1 Alice Lindström:

Vilket fint tåg!

Svar: ja visst är det :)
Pauline Hurtig

2 Netti Starby:

Åh vilken söt present han fick! :-D Kramis

Svar: eller hur :D
Pauline Hurtig

3 Znogge:

Vilken fin present så jag förstår att han blev glad! En bra och tålig leksak men också ett fint minne. Visst är det något speciellt med gedigna träleksaker!

Svar: ja :D så fint och bra!
Pauline Hurtig

4 Tuva:

Vad gulligt! :)

5 Louise:

Jättefin present! :D

Svar: :D
Pauline Hurtig

6 Maria:

Vilket fint tåg! Perfekt present :)

Svar: ja eller hur :D
Pauline Hurtig

7 Emelie Andersson :

Åh vad fint!! :)

8 MALIN:

Vilken underbar present! Så fin! Kram

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

9 ullie:

naw ja så roligt me ett tåg så kul

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

10 Frida:

Åh men så mysigt! 😊

11 Denise:

Så fint tåg! :D

12 Ama de casa:

Vad söt han är :-)

Svar: ja visst är han :)
Pauline Hurtig

13 Dixi Wonderland:

Älskar tåget :D

Svar: vad kul att du gillade det :D
Pauline Hurtig

14 Sara Ekman:

Åh vilket fint! :)

15 sara:

Vilken fin present han fick :)

Svar: :D
Pauline Hurtig

16 Frida:

Tack så mkt fina du :)

ååh vilken fin!!

Svar: visst är det :D
Pauline Hurtig

17 emma:

väldigt fint tåg :)

18 Matilda Berlin:

Men alltså OH MY GOD vad fint!!! <33

Svar: ja men visst äre :D
Pauline Hurtig

19 Emma Engström:

Åh vilka söta presenter! :)

20 Emma:

Har också köpt ett sånt tåg till Lucas, men utan text o bild :)

Svar: okej :)
Pauline Hurtig

21 Anita:

Så sött :D

22 Angelica Wåhlin:

Men gud, vad gulligt :D

Svar: eller hur!
Pauline Hurtig

23 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

De är verkligen jättefina :D. Sett flera som haft :)

24 Beatrice Jakobsson - Fotograf :

Vilken underbar present! :)

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

25 Carolina:

Vad fint gjort utav dig att ge din son en fin mors dag present :D

Sv; tack! Hoppas du också får en bra månad :)

Svar: hihi :)
Pauline Hurtig

26 Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

Åh vilken fin present :)

27 ajlimullersandvik.blogg.se:

Så himla snyggt, verkligen!!! Skulle lätt tänka mig att ha ett med mina siffror bara som prydnad ;)

Svar: ja men eller hur :D
Pauline Hurtig

28 lucy:

Lucia fick också en liten present på morsdag hehe men det tåget var riktigt sött ^^

Svar: vad roligt! ja visst är det :)
Pauline Hurtig

29 Jasmine:

Så himla fint! Det får mig att längta efter familj och anledning att ha fina barnleksaker i ett specifikt rum.

Svar: Tack för kommentaren till inlägget om födelsedagsfikan.

Kram

Svar: tack :D aw :D
Pauline Hurtig

Kommentera här: