Tid för dans

 Igårkväll vickade jag i 2 balettklasser, å eftersom jag inte dansat på hela sommaren har jag sååån härlig träningsvärk nu alltså. Länge sedan jag hade det, tycker det är så skönt. Roligt var de att dansa också, har verkligen saknat det. Jag måste ta mig tid att dansa själv, jag mår så bra av det. På söndag drar jag igång mina dansklasser, med mina söta små 4 och 5 åringar, ser framemot det. Men jag saknar att dansa för mig själv, för några år sedan dansade jag 17 timmar i veckan utan att undervisa, nu undervisar jag bara 3 timmar i veckan. Jag har tappat väldigt mycket, framförallt muskler, vigheten finns ändå där, bara jag stretchar lite.
 

Kommentarer:

1 Sara Ekman:

Så kul! Och vacker bild <3

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

2 Johanna:

Förstår du saknar det, du får börja så smått igen :) Blir lätt man lägger vissa saker åt sidan när man blir gravid och sedan får barn.

Svar: ja de är ju så..
Pauline Hurtig

3 Netti Starby:

Vad kul att du fick vicka lite och härligt med träningsvärk :-D Kramis

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

4 ullie:

jätte fin bild
ja nu börjar allt igen

Svar: tack!
Pauline Hurtig

5 Emelie Andersson :

Åh vad härligt med lite dans :) och så fin bild!

Svar: ja :) tack!
Pauline Hurtig

6 My Nordqvist:

Åh vad roligt! Så fin bild!!!!

Svar: tack så mycket :)
Pauline Hurtig

7 MALIN:

Vilken bild... så himla vacker! Kram

Svar: åh tack!!
Pauline Hurtig

8 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Vad roligt för dig att kunna hoppa in så där :)

Svar: jo :)
Pauline Hurtig

9 Emma Engström:

Massa lycka till på söndag, så kul! :D

Svar: tack :) oja!
Pauline Hurtig

10 Alice Lindström:

Underbar bild!

Svar: tack snälla! :)
Pauline Hurtig

11 Matilda Berlin:

Men åhh! Förstår dig verkligen! Saknar också dansandet enormt!! Kram <3

Svar: <3
Pauline Hurtig

12 Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

Åh det är så härligt med dans :)

Svar: verkligen!
Pauline Hurtig

13 Carolina:

Härligt att det snart börjar igen och innan dess kan du vicka lite grann :D skönt att du trivs som danslärare!

Sv; haha jaså? Ja, lagerhouse har jag inte ens tänkt på kan ha fina block eller liknande ^^,

14 Sarah:

Förstår att du har saknat dansen :)

15 Dixi Wonderland:

Jag dansade så mycket förr men sen tappade jag det. Hoppas du kan få lite egentid så att du kan dansa för dig själv. Dumt att förlora något som du älskar samt att alla mammor behöver egentid :)

Svar: jo <3
Pauline Hurtig

16 sara:

vilken vacker bild :)

Svar: tack!!
Pauline Hurtig

17 Johanna Utterberg:

Så vacker bild och kan förstå att du saknar att dansa! :)

Svar: tack snälla! ;)
Pauline Hurtig

18 JoJo:

haha åh, jag har sån hatkärlek till träningsvärk xD

Svar: haha ja så kan man beskriva de
Pauline Hurtig

19 Denise:

Hoppas du hittar tid för dansen igen! :)

Svar: ja :)
Pauline Hurtig

20 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

Så fin bild :). Hoppas du hittar tillbaka till dansen :)

Svar: tack!
Pauline Hurtig

21 Josäfin Andersson :

Så mysig bild :D

Svar: tack!
Pauline Hurtig

Kommentera här: