Fördomarna om mig

För ett tag sedan bad jag er skriva lite fördomar om mig och de flesta verka tycka att det var svårt att komma på. Men jag tyckte att detta var så kul, verkligen roligt att se hur ni tror att jag är. Så här kommer alla fördomar och alla svar till dom
 
- Du gillar inte att kolla på sport 
Det stämmer! Men om jag väl börjar kolla kan jag tycka att det är kul

- Du har aldrig rest utanför Europa
Det stämmer, jag har varit i Rhodos, London och Finland
 
-Du är väldigt pyssligg
Jag älskar att pyssla och fixa. 
 
- Du föredrar hemmakvällar framför utekvällar
Absolut!
 
- Du har ett välorganiserat kylskåp där var sak har sin plats
Ja det har jag! Men det är inte tack vara mig utan min kära sambo Jonas.
 
- Du är en otroligt varm och omtänksam person men när du blir arg då blir du riktigt arg
Åh tack! Det stämmer nog, jag blir sällan arg men när jag blir det då blir jag riktigt arg! Så spot on!
 
- Du har hellre en mysig middag hemma än att gå ut och äta
Mja..svårt faktiskt, jag älskar att gå på mysig restaurang men...ja det stämmer nog ändå
 
- Det är du som planerar maten hemma hos er
Nej, det är mest min sambo, men vi bestämmer tillsammans då jag är rätt kräsen
 
- Du uppskattar ordning och reda hemma
Ooooja!
 
- Du föredrar ljusafärger både när de gäller inredning och kläder
Ja det stämmer i inredning, även om vi har rätt mycket svart, så älskar jag vitt! Kläder har jag nog mest mörka..
 
- Du är väldigt duktig på det du gör/tar dig an
Åh tack snälla! Även om jag inte gillar att tala så om mig själv så måste jag säga att det stämmer
 
Tycker ni var såå duktiga! Var ju nästan alla rätt, så himla roligt!
 
 
 Bjuder på denna pussbild från en kväll i stugan

Kommentarer:

1 Sara Ekman:

Vad kul att nästan allt stämde :D

Svar: verkligen :D
Pauline Hurtig

2 linda:

Åh, kul att läsa!!

Svar: kul att du tycker det! :)
Pauline Hurtig

3 Celine:

Haha gud så kul!

4 My wonderful loves:

Underbart inlägg!!

Svar: åh tack :D
Pauline Hurtig

5 Johanna Utterberg:

Åh så kul och läsa att det var så mycket som stämde!! :D

Svar: vad kul att du gilla det, ja såå kul :D
Pauline Hurtig

6 Dixi Wonderland:

Kul att jag verkar ha fått rätt uppfattning om dig :D

Svar: ja så kul :D
Pauline Hurtig

7 Denise:

Hemmakväll slår utekväll alla dar i veckan <3

8 Selma:

Vilket underbart inlägg! ❤️

Svar: tack snälla!
Pauline Hurtig

9 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Hemmakvällar är ju att föredra - och desto mer nu när man jobbar i krogmiljö! :P

Svar: ja det förstår jag!
Pauline Hurtig

10 Carro:

Rolig läsning och så härlig bild! :)

11 Alice Lindström:

Vilket roligt typ av inlägg :) kul att läsa!

Svar: tack :D kul att höra!
Pauline Hurtig

12 Kattis:

Så roligt att det var så många korrekta fördomar!:)

Svar: hihi ja!
Pauline Hurtig

13 jessy:

Så roligt :D

14 Jessica Högberg:

Vilka braiga dom kom på, bilden är underbar!

Svar: eller hur! åh tack :D
Pauline Hurtig

15 Emma :

Va skoj 😁

16 Emelie:

Åh vilken rolig grej :D

Svar: eller hur :D
Pauline Hurtig

17 Amanda:

Så spännande att läsa, och vilken underbar bild<3

Svar: vad kul att du tycker det! åh tack :)
Pauline Hurtig

18 My:

Roligt att läsa och att så mycket stämde :D

19 pink Unicorn MetalHead:

Ja riktigt nice :) hahaha rolig lista jU! :D

20 Emma Fernhagen:

Vilket kul inlägg!
sv: Tack så mycket, kram:)

21 Tilda Barkselius:

Så himla rolig idé till ett inlägg, kul att få läsa dina svar också!

Svar: vad roligt att du tycker det :D
Pauline Hurtig

22 Carolina:

Gud vad rolig idé! :D

Svar: tack så mycket!
Pauline Hurtig

Kommentera här: