Namnlappar

 
I samarbete med Filur Namnlappar fick jag göra dessa underbart söta namnlappar till Theodor. Han ska ju snart börja förskola och då är det ju viktigt att alla kläder är märkta. Dessa som finns att beställa på https://www.namnlappar.se/ är strykfria. Det känns så skönt att inte behöva stryka eller sy fast varje lapp, de blir ju rätt många, utan dessa är bra att klistra på, helst på tvättlappen eller märkeslappen så håller de i tvätten, superbra verkligen! Ett extra plus är ju att de är otroligt söta och de finns massa olika varianter man kan göra så in och kika på namnlappar.se nu!
 

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Åh det är så perfekt med sådana lappar! :-D Kramis

2 NATALIA:

Gud vilken bra grej :D

Svar: verkligen! :D
Pauline Hurtig

3 Alice Lindström:

Vad söta! smart grej!

Svar: tack! eller hur :)
Pauline Hurtig

4 Amanda:

Men åh så söta<3

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

5 Ida:

Men så jäkla smart, så gjorde min mamma med min lillebrors grejer också! :D

Svar: eller hur! ja förstår det annars kommer sakerna bort lätt :)
Pauline Hurtig

6 Gabriella :

Åh såå gulliga och smarta!!

Svar: ja men verkligen :D
Pauline Hurtig

7 Johanna Utterberg :

Åh så smart! :)

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

8 Beatrice Jakobsson - Fotograf :

Så söta och otroligt smarta!! :)

Svar: tack, ja verkligen! :)
Pauline Hurtig

9 Lindsey:

Så smart och så gulliga!

Svar: oja :D
Pauline Hurtig

10 Celine:

Så gulliga! Hade också namnlappar i alla mina kläder när jag gick på dagis hihi :)

Svar: tack! ja det är nästan ett måste :D
Pauline Hurtig

11 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

Verkligen perfekt :). Hade sånt till William med :)

12 Sara Ekman:

Så smart, och söta :)

13 Louise:

Men åh va söta! :D

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

14 ullie:

men alltså det är så himla bra me såna lappar vi hade både till sy fast o stryka

Svar: verkligen! :D
Pauline Hurtig

15 Kattis:

Vilka fina namnlappar!☺

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

16 Matilda Berlin:

Men alltså gud vilka söta!! Våra var alltid röda och vita. Inga nallar på våran tid inte, haha! kram <3

Svar: tack snälla! haha jag med!
Pauline Hurtig

17 Amanda Jona [FOTOGRAF]:

Åh så söta!

Svar: eller hur!
Pauline Hurtig

18 Frida:

Tack så mycket :)
Men ååh vilka gulliga!

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

19 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Vad smidigt! :)

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

20 Jessica Högberg:

Fina! Sånna vill jag ha=)

Svar: ja dom är superbra!
Pauline Hurtig

21 Dixi Wonderland:

Vilka söta :D

Svar: visst är dom :D
Pauline Hurtig

22 Hanna:

Perfekt med namnlappar!
Senaste tiden, sedan barnen började i skolan, har jag dock bara skrivit namnet. Önskar att jag hade lite mer ork för att ordna dessa =)

23 Emelie Andersson:

så himla smidigt! :)

Svar: oja!
Pauline Hurtig

24 Annika:

Jättesöta och praktiska, önskar dig en trevlig helg.

Svar: ja superbra! tack detsamma :)
Pauline Hurtig

25 Ellen Gräntz:

Nämen, sötaste jag sett!

Svar: hihi :D
Pauline Hurtig

26 Hanna:

Har inte testat de än men jag funderar på de! De är ett jätte bra tips 🙊

Svar: ja gör det :D
Pauline Hurtig

27 Amanda Sofi:

Så fina!

Svar: tack!
Pauline Hurtig

28 Veronica Wallgren:

Köpte sånna till Eric när han började på förskolan. Superbra! 👍

Svar: ja så bra :D
Pauline Hurtig

Kommentera här: