Theodors önskelista

Snart blir ju Theodor 1 år, helt galet vad fort det gått alltså. Vi har inte tänkt att ha något jättekalas utan de som vill komma får jättegärna göra det, vi kommer typ ha öppethus minus Theodors sovstuder och jag hoppas det kommer bli en solig och bra dag! Hur har ni som har barn gjort med 1 årskalas? Här kommer iallafall lite saker som står på Theodors önselista, förutom de vi köpt så klart.
 
Kånken mini
Bok med djur som låter när man bläddrar
Stringhylla eller labyrint hylla
Stickstay drömvänner
Trä byggklossar
Leksaks verktygslåda
Addidas träningsset
Babblarna grejer
 Schelich,fina små plastdjur, (men ej få plats i munnen små)
Samt leksaker, lego, pussel osv.
 
 
Denna kista håller jag på att göra åt honom som han ska få av oss i ett årsdags present. En gammalbrudkista jag köpt och målat om (den var furufärgad med kopparmetall). Bilden är en work in progress som ni kanske ser men jag är verkligen nöjd, kommer bli en snygg förvaring!
 

Kommentarer:

1 Carolina Thoor:

ÅH vilken tjusig ''brudkista''. Tror att den heter så, mina föräldrar köpte en och gjorde om den lite och den ser nästan likadan ut. Så fin! :D
Härligt att han snart fyller år. Lagom till midsommar även :D hoppas att ni kommer att få en underbar födelsedag för honom & att han får det han behöver! :D

Sv; ja, det hoppas jag också. Idag är det dock regnigt igen, men inget som jag direkt klagar på! :)

Svar: tack! japp så heter det, har skrivit det i inlägget till och med :)
Pauline Hurtig

2 Netti Starby:

Vad kul att han snart blir 1 år och vilken fin kista du har gjort! <3 Kramis

Svar: ja :) tack snälla!
Pauline Hurtig

3 Alice Lindström:

Roliga saker han önskar dig, och söt kista!

Svar: tack så mycket :)
Pauline Hurtig

4 Erika:

Sådana kistor är så ju så fina :)

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

5 Erika:

Sådana kistor är så ju så fina :)

6 Amanda Jona [FOTOGRAF]:

Åh så härliga saker "han" önskar sig ;) Låter som ett kanonbra upplägg på firandet!

Svar: eller hur ;D ja hoppas det blir bra
Pauline Hurtig

7 Beatrice Jakobsson - Fotograf :

Kistan kommer bli sjukt snygg!! :D

8 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

Älskar kistor :). Så himla fina :)

9 Jessica Högberg:

Det var en fin önskelista och en fin kista, hoppas tån är bättre!

Svar: tack så mycket! ja den är mycket bättre :D
Pauline Hurtig

10 Celine:

Ser jättesöt ut!

Svar: tack :)
Pauline Hurtig

11 Louise:

Kistan ser hur fin ut som helst :D

Svar: åh tack snälla!
Pauline Hurtig

12 Bella:

Träningsseten är så söta!

http://nouw.com/bellss

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

13 Days by Johanna:

Så fin kista. önskar jag var så händig.

Ja det är svårt med blöja, lovar ge dig tips när det är dags för T och sluta. Kanske blir ett inlägg redan nu

Svar: tack :)
åh tack!
Pauline Hurtig

14 Natalia:

Jättefin!

Svar: tack :)
Pauline Hurtig

15 Alice:

Jättebra grejor på önskelistan😀 och så fint du gjort kistan😍

Svar: åh tack så mycket :D
Pauline Hurtig

16 Johanna Utterberg:

Åh så fin kistan är!! :)

Svar: tack snälla!
Pauline Hurtig

17 Linnéa:

Åh, tiden går fort <3 En härlig önskelista :)

18 Gabriella :

Åh så roliga saker, roligt att han snart fyller år!!

19 Ida Lindborg ♡:

Så roliga saker!:D

20 MALIN:

Vilka fina grejer han önskar sig! Kram

21 Sara Ekman:

Åh så fin kista!!

Svar: tack :)
Pauline Hurtig

22 Ellen Gräntz:

Kånken mini är ju typ det gulligaste (och mest praktiska) som finns. Jag har själv en Kånken, fast en väldigt stor variant för att få plats med min stora dator och sådär.

Svar: ja men eller hur! jag har själv en kåken, så jäkla bra!
Pauline Hurtig

23 Anita:

Så himla fin Kista :D

Svar: åh tack!
Pauline Hurtig

24 Dixi Wonderland:

Jag ser så fram emot att se hur ni ska fira honom :D Tycker alltid att du har så fina saker så ska bli kul att se dakorationer, presenter och framför allt när du sätter ihop alla hans månader :D

Svar: näpen aw tusen tack, vad roligt att höra! :)
Pauline Hurtig

25 Matilda Berlin:

Men åhhh vad fin! Perfekt till förvaring och samtidigt verkligen sååå ljuvlig!! <3

Svar: åh tack snälla!
Pauline Hurtig

26 Linda:

Åh, härlig önskelista <3

27 Ida:

Så mycket fint på önskelistan!! :) Kram

28 Amanda:

Åh vad fin den ser ut <3

Svar: tack <3
Pauline Hurtig

29 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Så fin kistan blev :)

Den kommer att rymma många härliga minnen åt Theodor :)

Svar: tack snälla :D ja men precis :)
Pauline Hurtig

30 corneliaeriksson.blogg.se:

Vilken mysig önskelista! Hoppas han får något fint :) Kånken mini är ju SÅ SÖTA!

Svar: tack :D ja verkligen!
Pauline Hurtig

31 Erika:

Jag hoppas du haft en fin torsdag och får en bra helg :)

Svar: åh tack detsamma :)
Pauline Hurtig

32 Linnéa:

Hihi, hoppas att han får fina presenter <3. Själv är jag i full gång och kikar efter barnkläder till min systers kommande krabat <3

Svar: åh vad roligt! du ska inte delta i tävlingen min då och vinna en twistshake? :D
Pauline Hurtig

33 LIL' BABUSTYLE - Vem sa att man inte kan läsa tankar?:

Men va? Blir han redan 1 år!? Hur snabbt har inte det här gått!? Du va ju nyss gravid :O

Svar: ja helt galet!
Pauline Hurtig

34 Mirre:

Jättefin kista, så söt

Svar: tack så mycket :)
Pauline Hurtig

Kommentera här: