Avslutad tävling!

Jag och Theodor är ambasadörer för twistshake och nu har jag i samarbete med twistshake fått möjligheten att tävla ut deras senaste nyhet till er. Vi har tyvärr inte hunnit testa denna än, då den är heeelt ny, men en lila är påväg hem till oss och vi ser så framemot att testa den!

🍍 

M I N I  C U P – G I V E  A W A Y 

🍍

Nu är ÄNTLIGEN vår minsta världsinnovation här, MINI CUP - The fruit splash i alla våra 10 färgsprakande neon färger! 

🍊🍋🍒🍇🍍

Vår Mini cup är rekommenderad från 4 månader, rymmer 230ml och kommer med praktiska handtag som passar på samtliga sippy cups! Självklart är den också 100% spillfri!

Grattis Till Ronja som vann tävlingen!

Till er andra har jag en rabattkod – använd koden lillafrokenhurtig20 och få 20 % på hela @twistshakebaby’s sortiment! 

Mini cup är tillgänglig IDAG! Endast begränsat antal så skynda in på www.twistshake.com och hitta din favorit!!

 

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Så kul tävling! :-D Kramis

2 Renée olsson:

Jag vill vinna för att jag precis kommit in i twistshake världen och är totalt kär i produkten! Sen blir min kille 4 månader om ca 2 veckor så passar hur bra som helst att vinna denna produkt! Håller tummar och tår för att utveckla mitt twistshake sortiment här hemma 😃

3 Renée olsson:

Jag vill vinna för att jag precis kommit in i twistshake världen och är totalt kär i produkten! Sen blir min kille 4 månader om ca 2 veckor så passar hur bra som helst att vinna denna produkt! Håller tummar och tår för att utveckla mitt twistshake sortiment här hemma 😃

Svar: så kul att du deltar :D
Pauline Hurtig

4 Ronja:

Så kul med en ny tävling! :)
Jag hade gärna velat testa en flaska från twistshake då min dotter älskar att skaka sin pipmugg när hon dricker. Så vore skönt att slippa spill. Och att kunna smaksätta vattnet på ett smart sätt vore spännande att pröva!

Svar: så kul att du deltar :D
Pauline Hurtig

5 Gabriella :

Roligt med en tävling!!

6 Amanda:

Så kul tävling<3

7 Natalia:

Kul med tävling men kommer tyvärr inte delta då jag inte har användning av denna ::)

Svar: nä det förstår jag :)<3
Pauline Hurtig

8 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

Min bästa vän har en dotter på 8½ månad, den här skulle jag så gärna vilja vinna åt henne :). Så är med och tävlar så jag kan ge denna till min bästa vän.

Svar: kul att du deltar :D
Pauline Hurtig

9 MALIN:

Vilken rolig tävling! Kram

10 Johanna Utterberg:

Vad kul med tävling :)

11 Linda:

Åh så roligt med en tävling <3

12 Carolina Thoor:

Jag följer dig & jag följer twistshakebaby på instagram & mitt namn där är: knaseliet.

Jag skulle mer än gärna vilja vinna en sådan här fin mini cup till mina älskade kusinbarn. Det tycker jag verkligen att dem förtjänar! :')

Och min mejladress är: [email protected] :)

Svar: vad kul att du deltar :D
Pauline Hurtig

13 Dixi Wonderland:

Tummen upp för ett väldigt fint inlägg :D

Svar: åh tusen tack!
Pauline Hurtig

14 Matilda Berlin:

Men åhhh vad kul!!! =)

15 Clara:

Vilken himla bra grej! Om jag var bebis hade jag velat ha en sådan där.

16 Jennifer:

Härlig tävling, dock har jag inga småbarn.. :P

Kommentera här: