Loppisfyndat!

Idag har jag, Mamma och Theodor varit på arcusfyndmarknad och shoppat. Theodor sov till en början men vaknade sedan upp och ville hälsa på allt och alla. Påvägen hem rymdes vi inte i mammas bil då vi shoppat för mycket, så Jonas kom och hämtade oss och både jag och Theodor somnade i bilen. Som ni ser ovan fick Theodor lite grejer som han ville börja leka med direkt, en musiklarv med hjul och 2 dinosaurier. Men jag tänkte ta och visa lite mer av våra köp.
Svarta converse till Theodor i storlek 22, 200 kr. Mitt första år ram, 40 kr.
Bukowskinalle, 30 kr. Hot chocolate (har en likadan sen innan) 10 kr.
Gosiga tofflor till Theodor, 10 kr. Muminpussel, 15 kr.
 
Vi köpte även en resevagn, bilbarnstol att ha i mammas bil, en bobbycar med släp och en gunga. Är så himla nöjd med alla köp och denna mysiga toppen dag!
 

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Vilka fina köp och speciellt skorna och tofflorna! <3 Kramis

Svar: tack :D ja så bra och fina skor!
Pauline Hurtig

2 Bella:

Vad mysigt med loppis!

3 Alice Lindström:

Vilka bra köp ni gjorde!

Svar: verkligen :D
Pauline Hurtig

4 Johanna Utterberg:

Men åh så kul med loppis och massa härliga fynd!! :D

5 Susanna:

Kul med loppis! Och så söta dom gosiga tofflorna var :)

Svar: ja :D eller hur!
Pauline Hurtig

6 Boel:

Åh så mycket mysigt :D

7 Gabriella :

Åh såå mysigt, fina saker!! 😃

Svar: verkligen :D
Pauline Hurtig

8 Ida Lindborg ♡:

så mys :)

9 Mirre - Sweetwords:

Så snygga fynd =D

10 Carro:

Vilken härlig shopping :)

11 Ronja:

Vilka fynd du gjort 😃👍🏼 Vad kul att vi hann ses lite snabbt, Theodor och Maja blev så glada att se varandra 💕

Svar: ja :D å ja det var så roligt, ja man såg verkligen att de båda lös upp!
Pauline Hurtig

12 Erika:

Men så många fina, och bra, köp ni gjorde :)

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

13 Cassandra:

Så härliga fynd!

14 Amanda CL:

Åh dinosaurier! En av mina favoritleksaker!!!
kram

Svar: ja de är ju så fina tycker jag och Theodor älskar att bita i deras svansar haha
Pauline Hurtig

15 MALIN:

Så roligt med loppis! Och vilka härliga fynd! Kram

16 Elin:

Åh så mysigt med loppis!!

17 Amanda Jona [SPONTAN]:

Åh så bra fynd du gjorde! Älskar loppisar :)

Svar: verkligen! jag med!
Pauline Hurtig

18 Natalia:

Så mycket fint du hittade :D

19 Dixi Wonderland:

Jag "fyndade" på Tradera igår. Vet dock inte om jag kan kalla det fynd med tanke på hur mycket jag fick betala xD Men glad blev jag :D

Svar: vad kul!
Pauline Hurtig

20 My:

Fina köp :D

21 ajlimullersandvik.blogg.se:

Gud så himla trevligt, vilken jättefin shopping :D :D

Svar: absolut!
Pauline Hurtig

22 Katta:

Så fina saker! Roligt med loppis :D

23 Henrik Olsson:

Man fyndar på loppis :)

24 carolines:

Vilka roliga köp, speciellt de små tofflorna. Så söta! <3

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

25 Jennifer Queen:

Fina fynd! Och så kul när man kan fynda :D

Svar: verkligen! :D
Pauline Hurtig

26 Carolina Thoor:

Vilka fina loppisfynd! Härligt att ni fick hjälp utav Jonas hem också :D

Sv; ja, super gott!!

Svar: ja :D haha ja vi hade misstänkt de innan så han var redo!
Pauline Hurtig

27 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

Åh såna roliga fynd du gjort :)

Svar: eller hur! :D
Pauline Hurtig

28 Sara Ekman:

så mysigt :)

29 Amanda Lindstrand:

Så mycket fint!

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

30 Therese Bjärstig:

Wow, det kallar jag verkligen att fynda! Toppen!

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

Kommentera här: