Danslärarvick

I eftermiddag ska jag iväg och vicka i moderndans i 1 timma. Jag har väldigt svårt att vara borta från Theodor, men han får vara hemma och mysa med sin pappa. Eftersom att jag helammar honom så kan jag ju ändå inte vara borta så länge men det beror mest på att jag inte vill vara ifrån honom. Men det är nog bra för oss båda att vara ifrån en liten stund ibland. Det känns jättekul att få dansa men jag vet att jag kommer sakna honom nå fruktansvärt.
 
Bilden är från min instagram, tagen i februari och Liten låg i magen när jag dansade.
 
 
Idag går rabattkoden i samarbete med caseapp ut, så vill ni ha 20 % på ett skal eller skin från caseapp använd koden PAULINEH20 i kassan idag!
 

Kommentarer:

1 Lucy:

kan tänka mig att det måste vara svårt att vara ifrån honom men det kommer nog gå bra och det är väl bra att börja vänja sig antar jag :)så fin <3

Svar: jo :( ja det är nog rätt viktigt att kunna var borta lite :)
Pauline Hurtig

2 Netti Starby:

Åh jag förstår saknaden <3 Kramis

3 H:

Kommer gå hur bra som helst :)

Svar: ja nog gick det bra, men var jobbigt :)
Pauline Hurtig

4 Beatrice Jakobsson - Fotograf :

Dansa är riktigt roligt! :)

Svar: oja!
Pauline Hurtig

5 Sofia Werlin: mammalivet och hälsolivet :

Förstår dig men nyttigt att komma hemifrån lite <3

6 Therese:

SÅ fin du är :)

Svar: aw tack snälla!
Pauline Hurtig

7 Alice:

Jobbigt att sakna honom men det måste vara lite skönt att vara tillbaka på dansen?

Svar: ja blandade känslor :)
Pauline Hurtig

8 ajlimullersandvik.blogg.se:

Guuud så kul att vara danslärare, njut av det :D :D

Svar: ja det är superkul!
Pauline Hurtig

9 Amanda CL:

vad kul att dansa :)

10 Ida:

Kul och dansa lite :)

11 Tilda Barkselius:

Kul att hoppa in och vicka lite :)

12 Emma Broberg :

Härligt att komma ut och dansa lite. Jag tror att du uppskattar att komma hem ännu mer sedan, när du har saknat det lite <3

Svar: jo det var skönt men jobbigt att vara borta, skyndade mig hem :)
Pauline Hurtig

13 Natalia:

Så kul att komma iväg o dansa lite! :D

14 Amanda Jona [SPONTAN]:

Härligt att komma iväg och dansa lite, tänk bara hur underbart det är att komma hem sen igen efter saknaden! :)

Svar: ja verkligen!
Pauline Hurtig

15 J:

Förstår det!

16 MALIN:

Vad fin du är! Så kul med dans :) Kram

Svar: aw tack! ja verkligen :)
Pauline Hurtig

17 Henrik Olsson:

Ja, det är nog nyttigt att vara ifrån varandra lite, även om det är svårt! :)

Svar: jo det är ju det , men så jobbigt!
Pauline Hurtig

18 Anita:

Så fin bild <3

Svar: tack!
Pauline Hurtig

19 Sara Ekman:

Förstår att det måste vara jobbigt att vara ifrån honom :(

Svar: ja det är hemskt!
Pauline Hurtig

20 Frida:

Tack så mkt :)
Låter jättekul att få komma iväg och dansa en timma ju :)

Svar: jo det var det :)
Pauline Hurtig

21 Julia Johansson:

Kul med dans! förstår att det känns ovant att vara iväg från honom dock :/

22 Släpp taget. följ flödet:

Jobbigt är det att vara ifrån de små, men det är nog som du säger, nyttigt för er båda :) Vad kul att du ska få dansa av dig lite iallafall! Lycka till :)

Svar: ja men precis, ja det var jättekul!
Pauline Hurtig

Kommentera här: