Stödstrumpor

Många kollegor använder stödstrumpor och rekommenderar det. Men jag har tänkt att det nog inte är något för mig, att jag skulle känna mig instängd och att det skulle bli varmt. Nu när jag är gravid har jag haft ont i vaderna om nätterna så jag tänkte att jag provar att ha stödstrumpor på jobbet. Det funkar verkligen! Stör mig inte alls på dom utan det är jättesköna och bra. Kommer fortsätta använda dom även efter graviditeten. Rekommenderas! Jag har beställt mina från vårdväskan som har massa roliga och fina stödstrumpor, in och kolla!
 
 
Jag har vita och grå med vita prickar. Inte jätteroliga färger men eftersom att jag har ljusrosa träskor så tycker jag att de är snyggast!
 
Detta är ett samarbete med Vårdväskan.se

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Jag använde stödstrumpor under mina graviditeter men då fanns det inte sådär snygga stödstrumpor. Kram

Svar: nej vårdväskan har verkligen snygga!
Pauline Hurtig

2 Henrik Olsson:

Vad bra att de funkar för dig :)

3 Ebba:

skönt att de funkar!

svar: tack så mycket :) KRAM

4 Sara:

Jag borde köpa ett par stödstrumpor, står så mycket på jobbet!

Svar: kan tänka mig det, gör det, finns ju så många fina och de funkar!
Pauline Hurtig

5 MALIN:

Härligt att dom fungerar! Kram

6 Sandra:

Ska faktiskt också klicka hem ett par för jag har sån himla kramp i vaderna varje dag nu och det börjar bli lite tröttsamt :P

Svar: gör det, de funkar för mig iaf! :)
Pauline Hurtig

7 Släpp taget. följ flödet:

Skönt att det fungerar! Ett tips är att ha dom om du vet om att du ska gå långt, jätteskönt stöd! :)

8 Amanda Jona [SPONTAN]:

Åh vilka fina stödstrumpor! De enda jag sett tidigare har sett riktigt liksom "medicinska" ut men dessa var ju fantastiska :)

Svar: ja men precis, de har ju massa roliga och fina :)
Pauline Hurtig

9 lucy:

Älskar vårdväskan :D

Svar: jag med :D
Pauline Hurtig

10 Alice Lindström:

Skönt att det hjälper och tycker dom prickiga var riktigt söta!

11 Jessy:

Va skönt att det hjälper för dig :D kram

12 Days by Johanna:

Hade med det mot svullnad, var svårt och få på med foglossning och stor mage dock :( Men det hjälpte :)

Svar: haha ja det kan jag hålla med om, Jonas får hjälpa mig ibland :)
Pauline Hurtig

13 FannyFredrica - [Fotografering]:

Åh, så skönt att det fungerar! :D

14 sandra.:

Så skönt att det funkade bra med stöd strumpor :)

Svar: ja :)
Pauline Hurtig

15 Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

Bra att det funkar :)

16 Sarah:

Najs att dom va bra :)

17 Tuva Björnwall:

bra att dom funkar!! :D

18 Emelie Andersson:

så fina :)

Svar: visst är dom!
Pauline Hurtig

19 Daniella:

Har aldrig hört talas om såna strumpor, eller det har jag säkert gjort men inte tänkt på! Skönt att fyller ut sin funktion ^^

20 Tilda Barkselius:

Vet att min mamma använder stödstrumpor mot åderbråck, de verkar himla bra!

Svar: ja det är toppen!
Pauline Hurtig

21 tess:

Vet att jag hade det under sista månaderna i min första graviditet, jag trivdes aldrig i det, men mina ben & fötter mådde betydligt bättre!

22 Erika:

Vad skönt att de faktiskt funkar :)

23 coffeeandcupcake.blogg.se:

Använder sånna när jag jobbar eftersom man står så mycket, rekommenderar verkligen de för de känns skillnad när man kommer hem på eftermiddagen ^^

Svar: ja men precis, superbra!
Pauline Hurtig

Kommentera här: