no more ballet

Jag pratade med min balettlärare idag och hon tycker att jag ska avstå från balettlektionerna och låta hälen återhämta sig resten av terminen. Det finns annars risk att jag skadar mig eftersom hälsenan är så ostabil och oelastisk. Jag kommer verkligen sakna baletten men det känns bra att låta hälen återhämta sig i lugn och ro. Jag kommer att ha mina elevklasser som vanligt men inte vara elev själv. Ska låta hälen ta den tid den behöver och bygga upp eftersom. Det känns jättetråkigt men samtidigt bra.
 
Bilden är fotad av Anna.

Kommentarer:

1 Johanna Utterberg:

Åh vad tråkigt för dig, men kanske klokast så.

2 MALIN:

Tråkigt men det kanske är för det bästa! Förhoppningsvis är du snart på fötterna igen :)

3 Anna:

Låter som en god idé, låta foten vila och läka ordentligt.

4 Anette Starby:

Vad tråkigt men det är bra att du låter hälen vila ett tag!

5 Sara, 20 och mamma:

Usch vad tråkigt:( men hellre vila så att du kan träna upp dig igen!

6 Klara Andersson:

naw vad tråkigt, men det kanske är bäst så :/

7 Kimmey:

Tråkigt, kommer du börja dansa igen när hälen är bra igen?

Svar: ja det kommer jag, måste bara träna upp den i lugn och ro :)
Pauline Hurtig

8 Aschmanda:

Usch va jobbigt :/ Hoppas på att du kan dansa så fort som möjligt igen. Aldrig att avstå från de man älskar att göra <3

Svar: verkligen! tack, det är så jobbigt
Pauline Hurtig

9 || henrik olsson || mannen som kan prata om hundar ||:

Vad tråkigt, men ett bra beslut att låta hälsenan läka ifred!

10 Linn♡:

Åh vad tråkigt:(( Men det är nog ett bra beslut för kroppen - hälsenan♡
Hoppas du haft en bra dag!

11 lucydee:

usch va tråkigt :(

12 linah:

förstår att de är tråkigt, men de blir nog bättre så:)
va coolt att du dansar balett by the way!

Svar: jo, det känns så :) haha jaså :)
Pauline Hurtig

13 purposes.blogg.se:

Du gör ett smart val där. Låt hälsenan bli bra och stabil, så det inte blir ngn skada!

14 tommy:

hoppas hälen blir bättre :D

Svar: tack!
Pauline Hurtig

15 Josefine:

Synd att vara "tvungen" att ta en paus :/

Svar: alltså tvungen är jag ju inte, men när jag väger för och mot så blir det mer på mot så
Pauline Hurtig

16 Ebba:

Vilken fin bild!

Svar: tack , de värmer <3

Svar: tack snälla :)
Pauline Hurtig

17 Kattis:

Trist med hälsenan men håller tummarna för att den läker bra så du kan dansa igen nästa termin!:)

Svar: tack tack!
Pauline Hurtig

18 maja söderberg:

förstår att det är tråkigt :/

19 KassandraPalma:

riktigt fin bild!

Svar: å tack!
Pauline Hurtig

20 Ida Lindborg ♡:

Låter ändå som en bra idé, tänk sedan när du är tillbaka igen! vilken lycka. Fin bild!

Sv: tack så mycket, hoppas det ♡

Svar: ja verkligen!! längtar :) tack så mycket
Pauline Hurtig

21 Hanna:

Förstår att det känns tråkigt, men samtidigt bra att vila upp sig! :)

22 Sara:

Vilken vacker bild ! Tråkigt men tror det är helt rätt och tur att du kan ha eleverna i alla fall ! :)

Svar: tack snälla! ja men verkligen, jag ser lite tokig ut när jag plieér dock haha
Pauline Hurtig

23 Alicia - Alicia And Stuff :

Åh så trist! Men lika bra att låta hälen vila, hoppas den snart mår bra!

Svar: jo :( ja men visst, tack!
Pauline Hurtig

24 Anita:

Tråkigt, men kanske bäst att låta det vila ett tag med förhoppningar om att det ska bli bättre! Krya på dig, kramis

Svar: jo så är det ju, tack så mycket! kram
Pauline Hurtig

25 Sara Ekman:

Tråkigt, men är ju viktigt att det får läka ordentligt :)

26 ♫♪ sandra :

förstår att du kommer saknar't =/

27 sara:

vilken vacker bild! åh vad trist men det är ju för ens bästa :)

28 Ida - foto & häst:

så tråkigt! men förstår att du måste låta hältan återhämta sig! :) hoppas de blir bra!

29 Thea:

Låter bra tycker jag! Då får du ta god tid på dig i återhämtningen!

Svar: jo, det är bars så himla svårt hihi
Pauline Hurtig

30 Therese Bjärstig:

Det är nog klokt <3

31 Linnéa Pyrrö:

Åh de lät tråkigt! Vet dock själv hur det är att avstå/sluta helt med sin sport man älskar pga skador :/

Svar: ja jag har tidigare fått göra skadeuppehåll, så jobbigt alltså :(
Pauline Hurtig

32 Erica:

Jätte fin bild! :)

33 Alice:

Tråkigt! hoppas din häl blir bra!

34 sanna:

Åh vad tråkigt men tänk så duktig du kommer vara när du kmr tillbaka:)

Svar: lär ju ha tappat väldigt mycket så det tror jag inte :(
Pauline Hurtig

35 Henrietta Nylund ♥:

Åh vad tråkigt! Bäst att ändå låta hälen läka ju :)

36 Matilda:

Det är bara att börja ladda inför nästa år. Inomhus säsongen är över nu och solen börjar värma oss utomhus. Sommaren är i antågande, med bad, picknick och sena kvällar :)

Svar: alltså med dansen har vi ju som inte vädersäsonger.. men visst, snart blir det sommar, härligt!
Pauline Hurtig

37 Amanda Jona [SPONTAN]:

Så tråkigt, men lycka till med rehabiliteringen! :)

Svar: tack snälla!
Pauline Hurtig

38 Cecilia Johansson:

Är nog bäst att låta den vila!♥

39 Beatrice Jakobsson - Fotograf :

Vila så hoppas jag på att det blir bra!

40 Vano:

Vad tråkigt! Men se det från den ljusa sidan, låt foten vila sen kan du njuta av att dansa igen.

41 Erica:

Trist, men det kommer säkert att löna sig i längden! <3

Svar: jo jag hoppas det :)
Pauline Hurtig

42 Helen :

Fin bild:) hoppas du blir bättre snart!!

Svar: tack snälla! :)
Pauline Hurtig

43 VERONICA - fashion blog:

Underbart vacker bild :) Du gör rätt som avstår, sorgligt nog :( Lycka till <3

44 Ella Isbjörn:

Åh vad tråkigt, men det viktigaste är ju trots allt att lyssna på kroppen så att det inte blir ännu värre! Hoppas att det läker snart!

45 Beatrice Johansson:

Så tråkigt men bra att du känner av dina gränser så du inte skadar dig igen!

sv: ush, hoppas det blir bättre väder snart! Kramisar♥

Svar: ja, likabra att jag inte är där alltså, då blir jag så ivrig haha :)
Pauline Hurtig

46 Emma:

Så himla tråkigt! Men bara du blir bra :')

47 Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

Nej vad tråkigt för dig, men samtidigt är det nog det bästa beslutet du kan ta just nu. Det är bättre att du låter den vila och bli helt bra och inte riskerar att göra allt värre.
kram

Svar: ja men precis :)
Pauline Hurtig

48 LIL' BABUSTYLE - The truth is mine:

Jättefin bild! Tråkigt att du "måste" sluta vara elev själv, men ibland måste man göra så för att kunna må bra. Minns när jag var tvungen att sluta fotbollen på grund av min sjukdom, det var hemskt...

Svar: tack snälla! ja det känns jättetråkigt, men det är ju det bästa
Pauline Hurtig

49 wilma karlsson:

Usch vad tråkigt, men hoppas det blir bättre nu när du får vila!
Jättefin bild förresten!

Svar: ja det känns tråkigt, märker att den inte blir bra när jag överanstränger, får ta det lite lugnt :) tack!
Pauline Hurtig

50 Catarajna [-foto]:

Åh vad tråkigt med hälen, men jättefin bild :)

Svar: jo :( tack snälla!
Pauline Hurtig

Kommentera här: