Den sista april

April har bjudit på en del fina dagar men jag lämnar gärna den regniga/snöiga/hagliga månaden bakom mig. Och ser istället fram emot månaden maj, som brukar vilja bjuda på grillmiddagar, plugg i solen, bara ben och fräknar på kinderna.
Hur ska ni fira in maj? Vi ska fara ut till stugan, tända majbrasa och grilla korv, myspys. Om ni också kommer att tända majbrasa så vill jag bara passa på att be er alla att kolla under brasorna innan ni tänder, så att ingen liten igelkott ligger och sover där under.
 

Kommentarer:

1 Liza:

Jag håller med dig till fullo! :) Ser fram emot vad månaden maj har att erbjuda! :)

Det låter som en mysig Valborg! :)
..själv så skall jag jobba, jobba och jobba. Min nästa lediga dag är på måndag. Phew!

2 Ebba:

Så härlig bild!

Svar: åh tack :) ja riktigt skönt det!
Kramis

3 marina:

Här kör vi på brasa direkt i grillen, haha, så inga igelkottar kommer till skada hos oss ikväll. :)

4 Anita:

Så fin bild. Ha en bra Valborg :)

5 svärmor:

Hoppas att ni får en trevlig kväll och att du mår bättre nu än tidigare i veckan! Kramar från oss 💟

Svar: tack det hade vi :) kramar
Pauline Hurtig

6 purposes.blogg.se:

Ser också fram emot maj! Speciellt det där emd grillning haha

7 Beatrice Johansson:

Känner samma sak om april:)
sv: hehe, ja den är ju det:) Kramisar♥

8 Netti:

Ja det ska verkligen bli härligt med en ny månad! Härlig bild du har lagt upp :-D

9 Therese Bjärstig:

Här åker vi nog till min hemby för brasa och fika! Trevlig valborg!

10 Josefine:

Mysigt med grillning!

11 ISA:

mysig kväll du har framför dig då, hoppas vi slipper regn! ser lite ostabilt ut, haha!

Svar: vad tråkigt, hoppas ni klarade er från regnet. Det blåste hos oss, annars var allt bra
Pauline Hurtig

12 Tezzo:

Jag jobbar för fullt som vanligt men, vi går säkert ut och äter på någon restaurang och myser in maj månad. :D Ha det så trevligt!

13 Annelie:

riktigt härligt med ny månad! :) jag har inga riktiga planer inför kvällen ännu :)

14 Sara Ekman:

Låter mysigt :)

15 Elin:

Ser fram emot maj! :D

16 natalia:

Jättefin bild :D

Svar: tack snälla!
Pauline Hurtig

17 Amanda Jona [SPONTAN]:

Så himla härlig bild :)

Svar: å tack!
Pauline Hurtig

18 Sanna | Design & Beauty:

Vilken himla härlig bild :)

Svar: tusen tack!
Pauline Hurtig

19 Ida Lindborg ♡:

åh vilken härlig bild! :D

Sv: usch ja :(

Svar: tack! :D
Pauline Hurtig

20 maja söderberg:

va mysigt, ska faktiskt inte göra något!

21 Johanna Marie.se:

Låter supermysigt, hoppas ni får en fin helg och att de inte regnar! Själv ska jag jobba, jobba & jobba :)

Svar: det hade vi det verkligen :) nej inte regn, men mycket blåst. Hoppas du hade det trevligt ändå :)
Pauline Hurtig

22 Prietha:

Gud så mysigt!

23 Petra Wikman:

Jättefina skor!
Jag ska övningsköra och sova... Är inte så sällskaplig av mig!

Svar: tack snälla!
haha men det lät rätt bra det med :)
Pauline Hurtig

24 LIENE:

Tack så jätte mycket för kommentaren om texten :D

Fin bild.
Jag är bara hemma idag. Har alltid tyckt det är fortfarande kallt ute så här års och även med brasan tänd :P
Ha det fint!

25 Koehler- Skönhetsblogg:

Jag är sjuk så det händer tyvärr inte så mycket för mig. Buhu! :(

Svar: vad tråkigt :( krya på dig!
Pauline Hurtig

26 Sara:

Ska bli så skönt med maj månad :) <3

27 || henrik olsson || mannen som kan prata om hundar ||:

Min kväll kommer att tillbringas i stillhet :)

Svar: vad härligt!
Pauline Hurtig

28 Amanda:

Åh så vårig och fin bild! Glad valborg :)

Svar: tack snälla! :)
Pauline Hurtig

29 Linn♡:

April har gått sååå snabbt haha;)
Ska blir roligt med maj♡♡♡

Kram

30 Rolf:

Denna helg på året får alla vi som är sent ute med deklarationen tråckla oss igenom avdrag och och annat mindre roligt som hör deklaration till. Majbrasan skall eldas nu idag. Men det funkar det också. Den där kjolen du har på dig ser ut att vara av ett riktigt härligt tyg. ,ser nässtan ut att vara vävd. Tuffa skor. Ha en fin första-maj. Vädret kunde ju få lov att vara något varmare men det är tillräckligt för att naturen formligen exploderar just nu.

Svar: ja jag har redan deklarerat så det släpp jag ;)det är en klänning och den är verkligen superhärlig :) tack!
Ja det blåste rätt kallt men med rätta kläderna så gick det bra :)
Pauline Hurtig

31 bookofems.blogg.se:

önskar att jag med hade en stuga att åka ut till!!

32 LIL' BABUSTYLE - The truth is mine:

Bra att du påminner om att igelkottar kan finnas i högarna, att det är viktigt att kolla igenom innan man tänder brasan. Tyvärr är det inte många som gör det... :/

33 Alice:

Mysigt!

34 ♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥:

Låter härligt :)

35 Johanna Utterberg:

Låter som en mysig Valborg :)

36 Stina:

Åh vad mysigt det lät som ni hade det!
Hoppas du får en riktigt bra fredag nu :)

37 Vanessa andersson:

Det lät som en härlig och mysig valborg :)

38 Lydia Elstig:

Fin bild:)

39 Kattis:

Ja äntligen går vi in i maj!:) mysigt med egen brasa, här blir det hemmamys eftersom vädret är så trökigt ute!

40 Anonym:

Så fin bild :D

Kommentera här: