En dag i Happis

Varje år åker jag och mamma till Haparanda med en förening vi är med. Vi började såklart med IKEA där inköpslistan var lång.
Vi fick med oss allt vi tänkt och lite till. Är så nöjd med mina köp! Extra kul nu när jag kan köpa lite grejer till när jag och Jonas flyttar.
Efter IKEA gick vi på lite andra butiker och över till Finland. Efter det for vi till vackra kukkolaforsen.
 
Där åt vi ett, vad nog många skulle tycka, fantastikst julbord. Jag är ju inte så mycket för julbord, nöjde mig med knäckebröd och prinskorvar.
På bussresan är det alltid ett lotteri och frågetävling, jag och mamma vann frågetävlingen även iår och jag vann i lotteriet. Hihi!

Kommentarer:

1 En plats i solen:

Låter som en härlig dag! måste med ta mig till ikea en dag.

Ja det var mysigt och pynta och lyssna på julmusik

Svar: abolut :) ja det finns mycket fint där
Pauline Hurtig

2 Lisa Radojewska:

sååå juligt! haha söt gris ;)
sV; ja de suger! Vill träna :(
Tränar du något?

Svar: ja :) haha visst är den!Ja jag dansar cirka 6 timmar i veckan
Pauline Hurtig

3 kaffehörnan:

Grattis du vann jippi

Svar: hihi tack!
Pauline Hurtig

4 Henrik Olsson:

Grattis till vinsten! :)

Svar: hihi tackar! :)
Pauline Hurtig

5 Anita :

Myys med Ikea :D

Svar: ja! :)
Pauline Hurtig

6 Hanna:

Vad roligt att fara på ikea :)
Sv: Ja det var riktigt gott :)

Svar: ja det var jätte kul, som alltid :)
Pauline Hurtig

7 Merima:

vad mysigt! :)

Svar: ja :)
Pauline Hurtig

8 milina.blogg.se:

Haha gud, trodde grisen var riktig först

Svar: hahahha aw
Pauline Hurtig

9 Nelly:

Roligt med shopping! :)

Svar: ja jätte kul :)
Pauline Hurtig

10 Anonym:

sv: ja dom är riktigt goda :D

11 Kimmey ~ Kung varje dag:

Mysiga bilder! :)

Svar: tack :)
Pauline Hurtig

12 Julia:

så mysigt =)

Svar: ja jätte :)
Pauline Hurtig

13 Christina:

Så kul med resa till Haparanda :) Ikea besök är aldrig dumt :)

Svar: super kul, nej verkligen inte :)
Pauline Hurtig

14 Hanna:

Låter jätteroligt! :)
Men åh, vad jag längtar till julafton med all god julmat... :(
SV: Ja, visst är det!

Kram!

Svar: det var det :) haha jag längtar inte efter maten...
Pauline Hurtig

15 fotografvesna.se:

haha grisen ser så skum ut..

16 fotografvesna.se:

haha grisen ser så skum ut..

Svar: haha ja tycker den är söt...
Pauline Hurtig

Kommentera här: