Bokrea 2024

Vi äälskar böcker och såklart även bokrea. I år kom jag och Theodor överens att beställa hem böcker från akademibokhandeln istället för att trängas med barnvagn på bokrea dagen. Men alltså då skicka de paketet helt fel så de har dröjt lite, men nu äntligen har det kommit rätt och jag tänkte visa vad vi köpt. Vi har väldigt mycket böcker och barnböcker men några köp blev de såklart å de kan ni se här.
 
 
Sagan om den underbara familjen Kanin och Farbror Elände 79 kr, Harry Potter : ett magiskt år 119 kr, Vad som än sker 69 kr, Mystiska platser och olösta mysterier 89 kr,I spelmästarens händer 89 kr, Pella Svanslös följer ett spår 39 kr.
 
Blev även några köp på Ica maxis bokrea: Vem leker här 59 kr, Jag älskar dig till månen och tillbaka 49 kr,Till drömmarnas land 39 kr.
 
 
Så nöjd med våra köp!

Kommentarer:

1 Netti Starby:

Vad roligt att du har fyndat böcker på rean. Kramis <3

Svar: Ja :D
Pauline Hurtig

2 johanna:

Åh, jag förstår att du är nöjd, så många fynd :)<3

Svar: Ja :D
Pauline Hurtig

3 Amanda (Swedish Passport):

Men så härliga fynd ni gjorde! :) Har bläddrat lite i Harry Potter-boken och är så sugen på den, så fantastiskt vackra illustrationer!

Svar: Verkligen! Ja så fin :)
Pauline Hurtig

4 https://siliiins.blogg.se/:

Men så kul! Förstått att det verkar finnas en hel drös med bra barnböcker just nu :)

5 dixiwonderland.com:

Återkom gärna med vad du tyckte om Harry Potter boken :D

Svar: Det kan jag försöka göra :D
Pauline Hurtig

Kommentera här: