Tjugonionde Februari

 
Jag är inne på sista året i min 10 årsdagbok, tänk hur mycket som finns i den. Jag brukar oftast läsa om den dagen tidigare år, tycker att det är så roligt, men idag fanns det inte mycket att läsa om, haha. Hoppas att ni har en bra extra dag, det har vi. Imorgon ska vi på bvc, och de goa låren som skymtas i bild ska få varsin spruta, hujja. Theodor går på sportlov och sedan väntas fredagmys hos mamma. Det ska bli så roligt att ha Theodor hemma hela nästa vecka, Jonas är ledig en del också, så mysigt!

Kommentarer:

1 znogge:

Så mysigt att kunna titta tillbaka på tidigare år.
Härligt med sportlov. Här har vi redan klarat av vårt för hos oss är det alltid vecka 8.

Svar: väldigt! ja :D ja de är ju lite olika när det är
Pauline Hurtig

2 Netti Starby:

Vad roligt att kolla tillbaka i boken och så mysigt ni kommer att ha det nästa vecka. Kramis <3

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

3 sara:

Så roligt att kunna gå tillbaka i dagboken. Jag brukar varje månad gå tillbaka i bloggen och titta vad man la upp för något år sedan samma månad! :)

Ha en mysig kväll! :)

Svar: väldigt! ja perfekt med bloggarkivet
Pauline Hurtig

4 Henrik:

Vilket minne en sån dagbok har att erbjuda! Jag önskar att jag använt mig av en sån!

Svar: verkligen! du får börja nästa år :D
Pauline Hurtig

5 Izabelle:

Jag har också haft både för 10år och för 5 år! Just nu skriver jag i en för 1år, det känns kul för ofta tycker jag det är för lite plats i de med fler år. Men visst är det kul att kunna titta tillbaka! När jag skrev i min med flera år så sa jag alltid till min man ”för prick ett år sedan idag så gjorde vi det här”. 😂 Nästan varje kväll..

Svar: så roligt! :D haha ja det säger jag med :]
Pauline Hurtig

6 Izabelle:

Jag har också haft både för 10år och för 5 år! Just nu skriver jag i en för 1år, det känns kul för ofta tycker jag det är för lite plats i de med fler år. Men visst är det kul att kunna titta tillbaka! När jag skrev i min med flera år så sa jag alltid till min man ”för prick ett år sedan idag så gjorde vi det här”. 😂 Nästan varje kväll..

7 Izabelle:

Jag har också haft både för 10år och för 5 år! Just nu skriver jag i en för 1år, det känns kul för ofta tycker jag det är för lite plats i de med fler år. Men visst är det kul att kunna titta tillbaka! När jag skrev i min med flera år så sa jag alltid till min man ”för prick ett år sedan idag så gjorde vi det här”. 😂 Nästan varje kväll..

8 dixiwonderland.com:

Åh så mycket minnen samlade på en plats :D

Svar: verkligen :)
Pauline Hurtig

9 Denise:

Så härligt att kunna kolla tillbaka!

Svar: oja!
Pauline Hurtig

10 Petra Olsson:

Så himla roligt att kunna återblicka i dagboken i framtiden ❤️

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

11 Sussi :

Så kul att ha en sån bok att kunna läsa tillbaka i. Så många minnen som sparas för framtiden.
Ha en fin helg

Svar: ja väldigt :) tack detsamma!
Pauline Hurtig

12 Enna:

Har hört flera på jobbet så har en sådan och det låter så kul!

Svar: ja så roligt :)
Pauline Hurtig

13 Jennie:

Så kul med 10 års dagbok.

Kommentera här: