LÄ.S.K.

Idag fick Theodor vara uppe sent, fast det är skola imorgon. Han är så duktig med det där och jag visste att han skulle älska det vi skulle på. Nämligen på LÄ.S.K. Lärkan sång kåntäst, det är som melodifestivalen annordnat av kulturgymnasiet. Skolan jag och Jonas gick på, jag önskar så att LÄ.S.K. funnits när vi gick där, så himla roligt. Det är då eleverna som framför egna bidrag i sann melloanda med sång och dansnummer. Totalt 8 bidrag och så får man rösta fram en vinnare. Det var så himla bra nummer!
 
 

Kommentarer:

1 Tina:

Men så himla roligt!! Önskade det fanns när jag var liten också!

Hoppas ni får en fantastisk helg nu fina du!
Kram<3

Svar: ja så kul :D tack detsamma!
Pauline Hurtig

2 Ann:

Åh men vad roligt! Ja vem kan säga nej till lite kulturella äventyr med familjen :)

Svar: ja :D nej så kul!
Pauline Hurtig

3 dixiwonderland.com:

Såg på din Instagram att det var mycket folk så det var nog väldigt poppis. Kul att gå på såna här upplevelser, minnen för livet :D

Svar: ja det är väldigt poppis :D ja så kul!
Pauline Hurtig

4 Alice:

Vilken jätterolig idé, förstår att det var kul att gå på! ^^

Svar: ja så kul!
Pauline Hurtig

5 Netti Starby :

Men vad roligt att ni gick och såg på det där. Kramis <3

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

6 Hanna:

men vad roligt! :D

Svar: superkul!
Pauline Hurtig

7 Linnéa :

Men vilken kul grej, hade kanske passat min systerdotter 🌟💫

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

8 Jennie:

Vad kul, ha en fin helg.

Svar: ja :) åh tack, hoppas du haft det med
Pauline Hurtig

9 Sarah:

Vad roligt att det var så bra :)

Kommentera här: