Sheetmask

Jag jobbar verkligen heeela veckan. Jobbade kväll måndag och sedan dag till på fredag, idag var jag dessutiom tvungen att jobba över. Sedan jobbar jag lördag på magnetkameran då vi kör extra bokade patienter och så söndagen på dansen då. Men på Tisdag och Onsdag är jag ledig, ska bli så skönt efter 9 dagar i sträck haha. Jag hoppas min kropp klarar av det bara, jag har väldiga reumakänningar och den typiska reumatism-tröttheten så vi får hoppas.
 
 
Ett lifehack för mig är sheetmasks, alltså älskar! Så ikväll ska jag sätta på mig en sheetmask, knäcka en vaniljcola och se sista avsnittet på Stranger things med Jonas.

Kommentarer:

1 Carolina :

Jobbigt med känningar för din reumatism. Hoppas att det inte uppkommer besvär 💕

Svar: jo :( tack <3
Pauline Hurtig

2 C:

Åh men de där verkade så roliga också! Hoppas veckan går bra och att reumatismen inte tar över för mycket!

Svar: ja :D tack <3
Pauline Hurtig

3 Svärmor :

Kram ❤

Svar: <3
Pauline Hurtig

4 Denise:

Älskar också sheetmasks!

Svar: ja det är ju så härliga!
Pauline Hurtig

5 sara:

Så härligt och lyxigt med en mask! Hoppas det går bra såhär mitt i allt jobb, men skönt att du får några lediga dagar sen! :)

Svar: oja! tack
Pauline Hurtig

6 Rolf:

När skall vårdpersonal överallt och på alla nivåer få drägliga arbetsförhållanden? Vila nu i helgen och mys till det!

Svar: ja.. tyvärr har jag ju jobbhelg.. men på tisdag och onsdag då ska jag vila och mysa :)
Pauline Hurtig

Kommentera här: