Julklappstips

 
Jag är som faktiskt klar med alla julklappar till Theodor redan. Men jag lär ju hitta ännu mer saker haha. Nåja nu tänkte jag faktiskt ge ett litet julklappstips. Jag beställde nämligen ett pussel med egen bild från smarthphoto. Jag valde en bild från när vi var på Legoland, så fint motiv och fint som minne. Theodor älskar att lägga pussel och jag tror att han kommer bli superglad över detta. Den kom färdigbyggt men med en liten kartong så nu har jag rivit pusslet och satt ner det i kartongen, så bra att de även skickade med en bild med motivet så man kan kolla. Rekomenderar verkligen och tänker att det passar till alla åldrar, just detta hade 120 bitar.
 
 

Kommentarer:

1 dixiwonderland.com:

Sjukt bra julklappstips :D

Svar: åh tack :D
Pauline Hurtig

2 Netti Starby:

Oj jag har inte ens börjat att fundera på julklappar och vilket bra tips. Kramis <3

Svar: nej jag brukar vara rätt tidigt, kul att du gilla det :)
Pauline Hurtig

3 ullie:

ja har tre o köpa till o ofta går det rätt lätt men nu när tim fyllt 20 är det inte lika lätt längre

Svar: okej :) nej förstår det
Pauline Hurtig

4 Carolina :

Men vad roligt! Vilken fin julklapp 😍🙏🏻

Svar: tack :D
Pauline Hurtig

5 Sara :

Åh så fint! 🥰

Svar: tack! :D
Pauline Hurtig

6 Sara :

Åh så fint! 🥰

7 Celine:

Så gullig och rolig present!

Svar: tack snälla :)
Pauline Hurtig

8 Mamma och mormor :

Så fint och där får han lite att bita i många grå bitar. Så roligt och kul idé att få lägga pussel från ett sommar minne

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

9 Alice:

Bra jobbat att vara klar redan nu! Vilken bra idé med ett personligt pussel, min syster fick ett sånt av sin pojkvän en gång med en bild på de två. ^^

Svar: ja hehe, åh tack :) vad fint!
Pauline Hurtig

10 Felicia:

Så fint :D

Svar: tack så mycket
Pauline Hurtig

Kommentera här: