Första skoluppgiften

Ni som följer mig på instagram hann kanske se detta på min instastory men jag känner att jag bara måste visa det här också. Theodor har ju nu gott 2 veckor i skolan och han trivs såå bra. Han tycker dock att de är lite för lite matte, skriva och läsa själv. Han kan ju redan göra det och älskar det. Men i veckan så hade dem fått sin uppgift och han var så nöjd. De skulle skriva och rita en inköpslista till fredagsmys. Detta skrev fröken i veckobrevet att dem gjort för att kolla av hur nivån ligger i klassen. Å alltså som jag smälte när jag såg Theodors, så otroligt stolt, alltså så himla fint ritat och bra skrivet. Å såå gullig stavning. Han var så stolt att han gjort allting heelt själv.
 

Kommentarer:

1 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Riktigt bra jobbat av honom! :)

Svar: verkligen :)
Pauline Hurtig

2 Mormor :

Duktiga Theodor och visste att chips stavas med C och allt👏 hoppas att han får nya utmaningar så att lära sig nya saker lusten håller i sig 🥰 gullungen

Svar: jaa :D <3
Pauline Hurtig

3 Enna:

Så kul att höra att han har det bra :)

Svar: :) <3
Pauline Hurtig

4 dixiwonderland.com:

Jag skrev också glas till glass när jag var liten 😅

Svar: ja det är nog rätt vanligt, svårt de där med två bokstäver :)
Pauline Hurtig

5 C:

Så söt han är som är så taggad på att få lära sig!

Svar: jaaa :D
Pauline Hurtig

6 Farmor/svärmor :

Så fint skrivet och ritat ❤️

Svar: eller hur <33
Pauline Hurtig

7 Frida:

Ååh så fint! Och vad duktig han är <3

Svar: ja men eller hur! <3
Pauline Hurtig

8 Netti Starby:

Åh vad fint han har gjort och förstår att du är stolt. Kramis <3

Svar: jaa :D
Pauline Hurtig

9 ullie:

så duktig va fint så duktig stor kille

Svar: oja! :D
Pauline Hurtig

10 Ida:

Nej men så gulligt!

Svar: verkligen!
Pauline Hurtig

11 Amanda (Swedish Passport):

Nej men alltså det är helt galet hur stor han har blivit som fått läxor och allt! Men så himla kul att han trivs i skolan :D

Svar: ooja :D
Pauline Hurtig

12 Rolf:

Vad duktig han är!

Svar: eller hur! :)
Pauline Hurtig

13 Hej:

Jättebra!

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

Kommentera här: