Moominvalley Park

 
Jag har äntligen fått hem min Moominvalley park mug, visst är den fin?? Det är en special mugg som tyvärr bara giått att köpa på muminparken i Japan, suck. Men så en dag gick den att köpa här och då slog jag till. Tycker att den är så himla söt! Älskar färgerna och att den har så många karaktärer. Jag köpte min första muminmugg, Mymlan, i april 2014, det har blivit en hel del fler sedan dess, det kanske är dags för en ny räkning snart, för jag vet faktiskt inte hur många jag har nu.
 

Kommentarer:

1 Netti Starby :

Men åh vad fin muggen är. Kramis <3

Svar: visst är den :D
Pauline Hurtig

2 Mamma :

Den var jättefin och vilka vackra färger ❤

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

3 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Vilken fin mugg! :)

Svar: eller hur! :D
Pauline Hurtig

4 Anita :

Charmig!! :)

Svar: :D
Pauline Hurtig

5 Alice:

Superfin! ^^ Vi har också några Muminmuggar som jag alltid använde när jag var yngre!

Svar: visst är den! mysigt :D
Pauline Hurtig

6 ullie:

åh men va fin den va så kul o ha

Svar: eller hur :D
Pauline Hurtig

Kommentera här: