Julmust och trillingnöt

Idag är jag ledig, så skönt, men ska jobba imorgon. Jag tog en härlig sovmorgon och vaknade av att Jonas kom upp med brunch på sängen åt mig innan han for till jobbet, så himla gulligt! Sedan gick jag upp och fixade lite saker innan jag faktiskt gick tillbaka till sängen. Då hade jag med mig årets första glas med julmust och en skål med trillingnöt, mums. Så la jag mig ner och läste Tina N Martins senaste bok Åskmakaren, har kommit en bit in och den är jääättebra, jag älskar ju svenska kriminalare och Tinas sätt att skriva är fantastiskt, brutalt men fantastiskt! Nu ska jag snart klä på mig och gå till skolan för att hämta Theodor och en klasskompis som ska följa med honom hem, så kul!
 
 

Kommentarer:

1 Netti Starby :

Men åh vad mysigt. Kramis <3

Svar: ja :D
Pauline Hurtig

2 Henrik Olsson - Föreläsningar:

Det låter som en väldigt bra start på dagen! :)

Svar: det var det verkligen!
Pauline Hurtig

3 Enna:

Åh vad mysigt du haft det :)

Svar: absolut! :)
Pauline Hurtig

4 dixiwonderland.com:

Det där såg super mysigt ut :D

Svar: det var det :D
Pauline Hurtig

5 ullie:

älskar känslan att bara få va länge i sängen som man vill själv
god jobb lördag kram

Svar: ja så skönt! tack!
Pauline Hurtig

6 lisa:

Vad mysigt det låter. :) Visste inte att trillingnöt fanns att köpa. Den är så himla god :)

Svar: det var det! de finns på hemmakväll :D
Pauline Hurtig

7 Mamma :

Så skönt ❤ det är ju inte så ofta som du får sovmorgon

Svar: ja :D <3
Pauline Hurtig

8 Alice:

Vilken supermysig dag! <3

Svar: verkligen :)
Pauline Hurtig

Kommentera här: